Nina Špolar - Nini

برای اتصال ایجاد کنید

من واقعاً از پیشنهادات جدید خود در  Skillshare 1-on-1 Sessions هیجان زده هستم.

چرا؟ چون می‌دانم هنر کردن سر یک میز با یک فرد خلاق دیگر چقدر ارزشمند است، حتی اگر این میز مجازی باشد. انرژی‌های خلاق بسیار نشاط‌بخش و انرژی‌بخش هستند و شما را وادار می‌کنند که حتی بیشتر خلق کنید، که این یک برد خالص در دنیای من است. خلاقیت التیام می بخشد و من معتقدم که همه اگر در هر کار خلاقانه ای که قلب و روحشان را به آواز می اندازد، بی نهایت سود ببرند.

من تمام عمرم را خلق کرده ام و دوست دارم با خلاقان دیگر ملاقات کنم. من همچنین یک کودک همیشه هستم، بنابراین منتظر یک جلسه بسیار غیررسمی با من و تیم کمک‌کنندگان نامرئیم باشید:D    

من در حال حاضر دو نوع جلسه ارائه می دهم:

  •  یک جلسه 2 ساعته است که بر اساس کلاس من به نام Travel Journal DIY است. ما ملاقات خواهیم کرد و مجلات خود را از ابتدا خواهیم ساخت. من واقعاً دوست دارم که با یک ژورنال قابل استفاده کنار بروید تا به هر شکلی که می خواهید پر کنید. همچنین، من معتقدم که داشتن کسی که در این مسیر شما را تشویق کند و در صورت گیر افتادن به شما کمک کند، یک برد-برد است :)  
  • دقیقاً همان چیزی است که عنوان می گوید. بیا داخل و اولین وسایلت را با من حس کنی. می‌توانید در یکی از فنجان‌های قدیمی‌تان یک بالشتک ساده بسازید - همانطور که من در کلاس "زمستان در یک فنجان" آموزش می‌دهم - یا با ایده خودتان مرا به چالش بکشید ؛) اگر برای یک مبتدی به اندازه کافی ساده باشد، قطعاً آن را درست خواهیم کرد. ! 

من دوست دارم فضاهای الهام بخش و خلاقانه را در اختیار داشته باشم، بنابراین امیدوارم که شما را به صورت واقعی ملاقات کنم :)  

با سلام و تشکر از حضور شما :)

اسم من نینا است و من نیز مانند شما خالق هستم. من در اسلوونی زندگی می کنم و دوست دارم از مهارت های خلاقانه و هنری خود برای احساس بهتر در این دنیای پر هیجان استفاده کنم. من طبیعت را دوست دارم و بیرون رفتن از طبیعت یا گرفتن عکس یکی از کارهای مورد علاقه من است.

می دانم که خلاقیت ارتباط با واقعی ترین خود و در نتیجه تصویر بزرگتر را تقویت می کند. من همچنین می دانم که خلاقیت روحیه ما را سبک می کند، ما را شادتر می کند و ما را آرام می کند - اگر با طرز فکر درست انجام شود. به همین دلیل است که من در مورد تمرکز حواس و مراقبه و همچنین استفاده از ابزارهای پیشگویی برای خودکاوی و خود درمانی صحبت می کنم. 

من معتقدم خلاقیت درمان می‌کند و به همین دلیل است که همه به طور پیش‌فرض خلاق هستند - فقط همه به یاد نمی‌آورند که چگونه این کار را انجام دهند.

با من در یا کانال YT من ارتباط برقرار کنید، من دوست دارم شما را بشناسم و با شما ایجاد کنم.

بیایید با واقعی ترین و معتبرترین خود، این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم.

با عشق فراوان،

 نینا

دوره های این مدرس:

آموزش مجله سفر DIY - اکتشافات درونی و بیرونی خود را ثبت کنید

Travel Journal DIY - Record Your Inner And Outer Explorations

"در این کلاس Skillshare ما در حال ساختن یک سفرنامه ساده هستیم. شما می توانید از آن به عنوان یک مجله ماهانه یا حتی یک دفترچه طرح یا دفترچه یادداشت استفاده کنید یا آن را به عنوان یک دفترچه یادداشت بدهید."