Mariam Elias

کپی رایتر، مدرس

هی این  ماریم الیاس است ، من  یک کپی‌نویس، مربی و نویسنده هستم . در  زندگی‌ام سرگرم شدم که این تبدیل به تبلیغات شد G.

  اشتیاق من به  تبلیغات،   و،  نوشتن مدت‌ها پیش با  شروع شد span> بنتون  تبلیغات تکان دهنده و  “ همیشه کوکاکولا جرنگ جرنگ . 

  من کار  خود را به عنوان روزنامه نگار شروع کردم  و چندین مقاله در روزنامه ها و مجلات مختلف نوشتم . من  در آژانس های تبلیغاتی متعددی کار کردم و برنده  جوایز مختلف    از جمله  به عنوان  Clio's ، گرافیک، هنرهای ارتباطی و  Addy's و  منتشر شد  در مجلاتی مانند Frieze Arts.

  در پنج سال گذشته، من  مشغول کار  در دانشگاه در موسسات آموزشی مختلف در سطح محلی و بین‌المللی بوده‌ام. اینها  شامل  " دانشگاه بین المللی فلوریدا و دانشگاه بین المللی  " Instituto Marangoni ”  در میامی، فلوریدا . من  به عنوان مدرس در دانشگاه کاونتری، یک آکادمی بریتانیایی در قاهره، مصر کار کردم. 

  من همچنین چندین کلاس را در دانشگاه بین‌المللی هنر و طراحی میامی (موسسه هنر)  از جمله  تحصیلات تکمیلی برای مقطع کارشناسی ارشد در  “ مدیریت رسانه طراحی ”  و  “ کارشناسی ارشد هنرهای زیبا s” .  من  همچنین در بخش‌های مختلف مانند تبلیغات، طراحی گرافیک و طراحی داخلی سخنرانی کرده‌ام.

  من اولین  کتاب خود را منتشر کردم  “ Thawret El lool: Chats with Young Egyptian  هنرمندان ”  در سال 2011، که به موضوع نسل جوان هنرمندان و رابطه آنها با موسسه هنری می پردازد.

  من سوابق تحصیلی متنوعی از چندین کشور در سراسر جهان دارم . من   دارای چندین مدرک تحصیلات تکمیلی هستم  از جمله   مدرک کارشناسی ارشد. در ارتباطات استراتژیک جهانی از دانشگاه بین المللی فلوریدا در میامی، فلوریدا، و مدرک کاردانی از مدرسه تبلیغات میامی در جهت هنر . من  همچنین در  2011،  برای تکمیل اولین مدرک  کارشناسی ارشد  به ایتالیا سفر کرده‌ام. از دانشگاه تورین در  “ مدیریت پروژه‌های میراث و فرهنگی ”.  

  قبل از تحصیلات تکمیلی، مدرک لیسانس خود را در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی با  تخصص در به پایان رساندم.  “ ارتباطات بازاریابی یکپارچه ”  از دانشگاه آمریکایی در قاهره با دانشی جزئی در هنر و تجارت. 

  من هرگز یادگیری را متوقف نکردم ، من  حتی از قرنطینه در طول همه‌گیری برای شرکت در دوره‌های آنلاین مانند  “ استفاده کردم> فیلمنامه نویسی برای فیلم های کوتاه ”  در Sundance Film Collab,

  من به Skillshare پیوستم تا مهارت و دانش خود را "به اشتراک بگذارم" ، همچنین  ،  از دیگران در یک سرگرمی و روش تعاملی!

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن نسخه ای که می فروشد: تاکتیک های کپی رایتینگ برای تبلیغات و برندها را بیاموزید.

Writing A Copy That Sells: Learn Copywriting Tactics for Ads and Brands.

" نمای کلی کلاس:  این یک دوره آموزشی کاربردی است، جایی که من شما را راهنمایی می‌کنم که چگونه کلمات قانع‌کننده برای کمپین‌های تبلیغاتی بنویسید تا توجه و فروش را افزایش دهید. .."