Gurpreet Singh

بازاریاب دیجیتال | سازنده محتوای هوش مصنوعی

به نمایه من خوش آمدید. من سازنده محتوای هوش مصنوعی Gurpreet Digital Marketer هستم. با داشتن سال ها تجربه در بازاریابی دیجیتال، می دانم چگونه با اجرای استراتژی های بازاریابی، کسب و کار خود را در این دنیای دیجیتال رشد دهم. 

من به طور مرتب در پلتفرم های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین یوتیوب محتوا ایجاد می کنم. با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی، تولید محتوا بسیار سریع شده است زیرا هر کسی می تواند با هوش مصنوعی محتوا ایجاد کند. من می دانم که چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی با پتانسیل کامل خود استفاده کنم.

من همچنین صاحب یک آژانس اتوماسیون هوش مصنوعی هستم که MarkitVers است، که در آن به بسیاری از سازندگان و کسب‌وکارها کمک کردم رسانه‌های اجتماعی خود را با خودکار کردن DM، محتوا، نظرات و داستان‌ها رشد دهند. 

علاوه بر این، من همچنین مشتاق آموزش دادن به دیگران چیزهایی هستم که در سال های گذشته آموخته ام. من را دنبال کنید و از امروز شروع به یادگیری کنید! 

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه نوشتن دستورات قدرتمند برای ChatGPT

How to Write Powerful Prompts for ChatGPT

«به «چگونه پیام‌های قدرتمند برای ChatGPT بنویسیم» خوش آمدید – راهنمای جامع شما برای ایجاد اعلان‌های جذاب و مؤثر. در این دوره، شما در عمق i شیرجه خواهید زد. .."