Erfan Talebizadeh

طراح حرکت

هی! من عرفان طالبی زاده هستم و طراح حرکت هستم. من بیش از 6 سال است که در Adobe After Effects انیمیشن می کنم. یادم می‌آید 6 سال پیش وقتی دنبال کار می‌گشتم، Adobe After Effects را برای اولین بار باز کردم و وقتی اولین شکلم را تغییر دادم. گفتم: یاای من این را می خواهم. من با مشتریانی مانند تلویزیون ملی، بیمه، صنایع بازی و بسیاری دیگر کار کرده ام. مثل همیشه، من معتقدم که آموزش بهترین راه برای تثبیت افکار و انتقال دانش خود به دیگران است. از آن لذت ببرید، در یک دوره بمانید و امیدوارم دانش من به شما کمک کند تا در سفر طراحی حرکت خود بهتر شوید. 

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل ایجاد گرادیان-درخشش های خیره کننده در Adobe After Effects

Complete Guide To Create Stunning Gradients-Glows In Adobe After Effects

"سلام و خوش آمدید به این دوره، در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک انیمیشن چتر دریایی گرادیان ایجاد کنید. ما با طراحی چتر دریایی در Adobe شروع خواهیم کرد. ..."


آموزش انیمیشن Glitch Intro در Adobe After Effects

Glitch Intro Animation In Adobe After Effects

"سلام و به این دوره خوش آمدید. در این دوره، نحوه ایجاد یک افکت مقدمه ای ساده در Adobe After Effects را یاد می گیریم. پس جلوه glitch چیست؟  Gl. .."


آموزش هنر شکل‌گیری در Adobe After Effects

Art Of Morphing In Adobe After Effects

"سلام به همه و به این دوره خوش آمدید. در این دوره ما انیمیشن شکل‌گیری را در adobe after effect یاد می‌گیریم. خب، Morphing افکتی است که فرد را می‌بیند..."