Gareth While

خالق دیجیتال

به صفحه Skillshare من خوش آمدید! نام من گرت است و بیش از 10 سال است که با نام مستقل خود Gcreate یک طراح گرافیک آزاد بوده ام.

فکر می کنم بهتر است دانش آموزان بالقوه را آگاه کنم که من نارساخوانی و دیسپراکسی دارم. . اینها انواع ناتوانی های یادگیری هستند که من در تمام زندگی ام با آنها مواجه بوده ام. در مورد من، خواندن و مشکل در تلفظ کلمات است (حتی اگر می توانم آنها را در ذهنم بخوانم و معنای آنها را درک کنم). این به این معنی است که در برخی از قسمت های ویدیوهایم ممکن است کلمه ای بگویم که درک آن سخت باشد. با این حال، من تمام تلاش خود را از طریق ویرایش انجام داده ام تا اطمینان حاصل کنم که تمام نکات کلیدی اصلی به وضوح درک شده و به راحتی قابل پیگیری است. من معمولاً این کارگاه‌ها را شخصاً برگزار می‌کنم و متوجه شده‌ام که انجام آن‌ها به صورت آنلاین بسیار متفاوت است. بنابراین، از درک شما سپاسگزارم در حالی که من به "پاهای" جدیدم عادت می کنم و مشتاقانه منتظر ساختن ویدیوهای بیشتری برای اشتراک گذاری با دیگران هستم.

سفر من را در تجربه‌ای باورنکردنی در The Arcade Vaults در کاردیف، ولز، یک کافه Retro Gaming که دارای جامعه‌ای پر جنب و جوش بود، هدایت کرد. متأسفانه، در سال 2023، The Vaults درهای خود را بست، اما نه قبل از اینکه پروژه‌ای به نام T he Welsh Games Academy را شروع کنیم. این پروژه با هدف توانمندسازی سازندگان و دوستداران بازی مشتاق، بستری برای یادگیری و همکاری فراهم می‌کند.

اگرچه آکادمی بازی‌های ولز پس از بسته شدن The Vaults با چالش‌هایی مواجه شد، اما دانش و اشتیاق آن در من شعله‌ور شد. بنابراین تصمیم گرفتم در اینجا یک نمایه آموزشی ایجاد کنم تا بتوانم مهارت‌ها و بینش‌هایی را که در طول سفرم به‌دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم.

تمرکز من بر روی Flowlab خواهد بود، یک موتور بازی مبتنی بر وب کاربر پسند و ایده آل برای مبتدیان در طراحی بازی. من معتقدم که با شروع با Flowlab، پایه محکمی برای تلاش‌های توسعه بازی خود خواهید گذاشت. هدف من این است که به شما قدرت دهم برای کاوش بیشتر، چه در موتورهای بازی دیگر یا چه در جنبه های مختلف طراحی بازی.

ما یک سفر یادگیری را آغاز خواهیم کرد، جایی که من شما را از طریق جنبه‌های مختلف طراحی بازی راهنمایی می‌کنم و شاید حتی به سایر زمینه‌های تخصص خود در ایجاد دیجیتال اشاره کنم. بیایید از این فرصت برای یادگیری، رشد، و خلق چیزی شگفت انگیز با هم نهایت استفاده را ببریم.

در درس‌های Flowlab من، بیشتر آنها را می‌توان با یک حساب رایگان انجام داد، اما برخی از دانش‌آموزان ممکن است ترجیح دهند از یکی پولی برای ویژگی‌های اضافی استفاده کنند. این شامل موارد بیشتر برای استفاده، پروژه‌های بازی بیشتر برای ایجاد همزمان می‌شود و گزینه‌هایی برای صادر کردن بازی‌تان به‌عنوان یک بازی فایل exe. برای پلتفرم‌هایی مانند Steam، یا برای فروشگاه اپل، و فروشگاه Google Play. من یک حساب آموزشی برای کارگاه های حضوری خود دارم، و در صورت امکان، می توانم برخی از نقاط را باز کنم تا دانش آموزان اینجا بتوانند به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزئیات حساب و مکان‌های موجود، می‌توانید پیوند ارائه‌شده من را بررسی کنید: 

Flowlab از طریق این پیوند قابل دسترسی است:  (در همان پنجره باز می شود)

دوره های این مدرس:

آموزش بازی تیرانداز فضایی نهایی خود را بسازید! (Flow002)

Craft Your Ultimate Space Shooter Game! (Flow002)

«در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که یک بازی تیراندازی فضایی از بالا به پایین با Flowlab تنها با استفاده از مرورگر خود، بدون نوشتن خطوط کد ایجاد کنید. gt; gt; gt; شما می توانید pl. .."


آموزش اولین بازی ساده خود را بسازید/بدون نیاز به کدنویسی (Flow001)

Building Your First Simple Game / No Coding required (Flow001)

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که یک بازی کلیکی ساده با استفاده از Flowlab تنها با استفاده از مرورگر خود، بدون نوشتن خطوط کد ایجاد کنید. gt; gt; gt; می توانید بازی کنید. .."