Raphael Alampay

رافائل آلامپای یکی از بنیانگذاران Cloudband Solutions Co. ، یک شرکت مشاوره و توسعه نرم افزار است که از نرم افزارهای سفارشی برای SME در سراسر جهان پشتیبانی می کند. او با استفاده از زمان و فن آوری آزمایش شده مانند جاوا ، Ruby on Rails ، Python ، PostgreSQL و Linux ، علاقه زیادی به ایجاد برنامه هایی دارد که مشکلات دنیای واقعی را حل می کند و باعث می شود مشاغل همزمان کارآمدتر و نوآورتر باشند. کار وی در زمینه نرم افزار عمدتاً مبتنی بر فلسفه "کایزن" است که به معنای بهبود مستمر است. که هر نرم افزار به معنای بهبود مداوم در طول زمان است. جدا از توسعه نرم افزار ، رافائل همچنین در دانشگاه ها و نهادهای شرکتی به طور عمده در زمینه برنامه نویسی و یادگیری ماشین به تدریس علوم کامپیوتر می پردازد. وی در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر است و همچنین در حال تحصیل در مقطع دکترای علوم کامپیوتر است. اگر برنامه نویسی یا تدریس نباشد ، رافائل در اوقات فراغت خود از نواختن پیانو و گیتار لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش کار با دیتا در روبی 3

Working with Data in Ruby 3

بسیاری از برنامه های کاربردی مدرن نیاز به خواندن و پردازش داده ها از منابع مختلف دارند. این دوره روش‌های مختلفی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از Ruby 3 می‌توانید به صورت برنامه‌نویسی داده‌ها را بخوانید و ساختار دهید.


آموزش موارد جدید در Ruby 3

What's New in Ruby 3

این دوره به شما می آموزد که چه ویژگی های جدید Ruby 3 با استفاده از آن در ساخت یک برنامه بسیار ساده است که همزمان، نوع ایمن و کارآمد حافظه است. 3 پیشرفت بزرگ در این نسخه اصلی جدید.


آموزش Ruby on Rails 7 مدل رکورد فعال

Ruby on Rails 7 Active Record Models

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل های رکورد فعال را در ریل 7 تنظیم کنید و به صورت برنامه ریزی شده با پایگاه داده به روشی بسیار راحت تعامل داشته باشید.


آموزش خواندن و نوشتن داده ها با Ruby 2

Reading and Writing Data with Ruby 2

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی Ruby، داده ها را در قالب های مختلف از یک منبع داخلی یا خارجی بخوانید. همچنین به شما یاد می دهد که چگونه داده ها را به صورت برنامه ای نمایش دهید و آن ها را برای استفاده بعدی در یک فایل ذخیره کنید.


آموزش افزودن یک منبع کاربری به برنامه Rails

Adding a User Resource to a Rails Application

این دوره به نحوه نشان دادن مدل های داده به عنوان منابع در برنامه ریل شما می آموزد، با استفاده از روال های مختلف برای مدیریت طرح پایگاه داده زیرزمینی. این یک راه مناسب برای مدل های انتزاعی داده ها را از برنامه ارائه می دهد، که امکان استفاده مجدد از آن را فراهم می کند.


آموزش بالا و دویدن با پانداها

Up and Running with Pandas

این دوره به شما اصول کتابخانه پانداها را از نظر نمایش داده ها، پردازش و فیلتر کردن می آموزد تا به صورت برنامه ای کار با مجموعه داده های پیچیده را با سهولت و راحتی فوق العاده آغاز کنید.


آموزش ساختن یاقوت بر روی ریل 7 محیط توسعه

Building a Ruby on Rails 7 Development Environment

بخشی از یک برنامه نویس خوب داشتن ابزار و تنظیمات مناسب برای به حداکثر رساندن کارایی در ارائه نرم افزار است. این دوره ابزارها، کتابخانه ها و راه اندازی ضروری را به شما آموزش می دهد تا مطمئن شوید که تجربه توسعه شما به اندازه ...


آموزش استفاده از شبکه های عصبی برای تجزیه و تحلیل داده های تصویری و صوتی

Using Neural Networks for Image and Voice Data Analysis

شبکه های عصبی بسته به نوع داده ها و اهداف می توانند به روش های مختلفی پیکربندی شوند. این دوره به شما کمک می کند تا نحوه صحیح انتخاب معماری شبکه عصبی برای داده های تصویری یا صوتی را درک کنید.