Zach Bohn

Zach یک تحلیلگر بازرگانی Salesforce از شیکاگو ، ایالت IL با سابقه آموزشی در علوم داده و مدیریت بازرگانی است. علاقه به هوش تجاری و مدیریت داده ها به موفقیت وی در زمینه های مدیریت Salesforce ، تجزیه و تحلیل داده ها و تضمین کیفیت کمک کرده است. حرفه وی از یک نقش تحلیلی در منابع انسانی تا نقش فعلی او به عنوان یک تحلیلگر تجارت در آنجا گسترش یافته است که وی همچنان به گسترش دانش اداری خود در Salesforce ، SAS Enterprise Miner ، Azure DevOps و سایر سیستم عامل ها ادامه می دهد. زاک در حال حاضر MBA خود را با تمرکز در Data Science دنبال می کند ، و او همچنین بنیانگذار Bohn Management ، LLC است که خدمات مشاوره و آموزش را به سازمان های صنایع مختلف ارائه می دهد. وی معتقد است که هیچ سازمانی نمی تواند بدون رویکردی م effectiveثر و مسئولانه در مدیریت داده ، به پتانسیل کامل خود برسد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت گزارش ها و داشبورد در Salesforce Lightning

Managing Reports and Dashboards in Salesforce Lightning

این دوره به شما می آموزد که چگونه از گزارش ها و داشبوردها در Salesforce Lightning برای تجزیه و تحلیل داده ها و تسهیل عملکردهای گزارشگری سازمان خود استفاده کنید.


آموزش مدیریت داده ها در Salesforce

Managing Data in Salesforce

امروزه مدیریت داده یکی از مهمترین جنبه های فعالیت های تجاری در جهان است و شناخت کامل این اصول می تواند به شما کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنید.


آموزش مدیریت فعالیت ها و همکاری در Salesforce

Managing Activities and Collaboration in Salesforce

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده کامل از Chatter و سایر فعالیتهای Salesforce همکاری و ارتباط موثر را در سازمان Salesforce خود تسهیل کنید.