Peter Kellner

پیتر یک مشاور نرم افزاری مستقل است و از سال 1985 تا 2001 در زمینه توسعه دات نت تخصص دارد و از سال 2006 نیز دارای MVP است. وی بنیانگذار و رئیس شرکت Tufden Inc بود ، جایی که با موفقیت سیستم هایی را برای برنامه ریزی کلینیک ، مدیریت شرکت بیمه و رسیدگی به ادعاهای پزشکی ارائه داد. . راه حل های وی شامل ارائه سیستم مدیریت مطب پزشکی با کلید در دست به بیش از 500 مشتری در سراسر کشور بود. علاقه او به کامپیوتر از دوران ابتدایی زمانی آغاز شد که به اولین باشگاه کامپیوتر خود پیوست. وی از دانشگاه کرنل در ایتاکا ، نیویورک با مدرک لیسانس و فوق لیسانس مهندسی مکانیک و هوا فضا فارغ التحصیل شد.
دوره های این مدرس:

آموزش ASP.NET Core 2 راهنماها و مشاهده کامپوننت ها را تگ کنید

ASP.NET Core 2 Tag Helpers and View Components

این دوره همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از Tag Helpers و View Components در برنامه های وب ASP.NET Core خود نیاز دارید، به شما می دهد. بیاموزید که چگونه از همه کمک‌کننده‌های برچسب داخلی استفاده کنید و همچنین نحوه نوشتن ماهرانه برچسب خود را بیاموزید.


آموزش امنیت برنامه های وب ASP.NET با چند مستاجر

Securing Multi-tenant ASP.NET Web Apps

ایجاد سایت های چند مستأجر راهی عالی برای به حداقل رساندن میزان کد تکراری مورد نیاز برای نوشتن است. این دوره به شما می آموزد که چگونه وب سایتهای چند مستأجر خود را در ASP.NET ایمن کنید و چگونه تهدیدات کد چند مستأجر خود را محدود کنید.


آموزش چیزهای جدید در React 18

What’s New in React 18

این دوره به شما می‌آموزد که چه ویژگی‌های جدیدی را React 18 به ارمغان می‌آورد، از جمله Suspense که بر روی موتور رندر جدید React ساخته شده است.


آموزش ساخت برنامه های React ارائه شده در سمت سرور برای مبتدیان

Building Server-side Rendered React Apps for Beginners

بیاموزید که چگونه از React برای حل مشکل بارگیری صفحه اول که برنامه های تک صفحه ای (SPA) دارند استفاده کنید. خواهید دید که چگونه می توان به راحتی برنامه های وب با کارایی بالا را که با استفاده از چارچوب Next.js ، رندر سمت سرور را اجرا می کنند ، ساخت


آموزش با استفاده از React Hooks

Using React Hooks

React Hooks رویدادهای حالت و چرخه زندگی را به React Functional Component ها و همچنین ساده سازی کدی که قبلاً همراه و پیچیده بود ، می آورد. تکنیک های استفاده از React Hooks از جمله مدیریت حالت Redux مانند با React Context را بیاموزید.


آموزش Apollo: دفترچه عملکرد مدیریت

Apollo: Performance Management Playbook

این دوره به شما می آموزد که چگونه با کارآیی بیشتری برنامه های GraphQL را که از هر دو مشتری Apollo و فناوری های سرور استفاده می کنند ، بسازید.


آموزش مبانی دسکتاپ ExtJS

ExtJS Desktop Fundamentals

در این دوره شما اصول ساخت یک برنامه وب ExtJS را یاد خواهید گرفت.


آموزش مبانی اجزای سرور در React 18

Server Component Fundamentals in React 18

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه React Server Components می تواند کیفیت برنامه ها و معماری React شما را بهبود بخشد.


آموزش واکنش 18: نگاه اول

React 18: First Look

این دوره به شما می‌آموزد که React 18 چه ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد، از جمله Suspense که بر اساس React Concurrent Rendering جدید ساخته شده است.


آموزش اصول Sencha Touch

Sencha Touch Fundamentals

فقط با JavaScript تمام اصول ساخت یک برنامه وب همراه SenchaTouch را بیاموزید.


آموزش کار با دیتا در React

Working with Data in React

این دوره به شما آموزش می دهد که برنامه های React را بسازید که در مدیریت یکپارچه همه داده ها مهارت داشته باشند. همچنین با ویژگی رندر همزمان React، Suspense، آشنا خواهید شد که تجربه کاربری برتر را امکان پذیر می کند.


آموزش ساخت عناصر داده ضروری UI در React 17

Building Essential UI Data Elements in React 17

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه React دنیای واقعی بسازید که انواع مختلفی از روابط داده را مدیریت می کند، از جمله جدول تک، یک به یک، یک به چند و چند به چند.


آموزش ASP.NET در برنامه چند مستأجر ، نمونه هایی در MVC ، ExtJS و Angular

ASP.NET in Multi-tenant App, Examples in MVC, ExtJS, and Angular

یک وب سایت ASP.NET ایجاد کنید که بهترین روش ها را به کار گیرد و همچنین از چندین دامنه (یا مستاجر) از طرف سرور و سرویس گیرنده پشتیبانی کند. وب سایتی که در این دوره روی آن کار خواهید کرد شامل مشتریانی است که با ASP.NET MVC Razor ، Angular و ExtJS نوشته شده اند.


آموزش موارد جدید در ExtJS 5

What's New in ExtJS 5

این دوره بر روی ویژگی های جدید در به روز رسانی ExtJS 5 سنچا تمرکز دارد.


آموزش کار با کامپوننت ها در React 18

Working with Components in React 18

این دوره آموزشی به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های React بسازید که از کامپوننت ها به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند و در عین حال منابع رایانه را به حداقل می رساند و تجربه رابط کاربری مرورگر را به حداکثر می رساند.


آموزش استفاده از Hooks در React 18

Using Hooks in React 18

این دوره به شما می آموزد که چگونه از React Hooks به بهترین شکل استفاده کنید، چگونه Hook های خود را بسازید، و چگونه Hooks را با هم ترکیب کنید تا برنامه های React عالی بسازید.


آموزش طراحی اجزای واکنش دهنده

Designing React Components

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در React معماری و ساخت م componentsلفه هایی را انجام دهید که با هم کار می کنند تا نمای منظمی را در سراسر برنامه وب خود ارائه دهند.


آموزش React چیست؟

What Is React?

این دوره آموزشی به شما می آموزد که React چیست و به شما کمک می کند بفهمید که چرا React کتابخانه شماره یک جاوا اسکریپت برای ساخت برنامه های جاوا اسکریپت در مرورگر است.


آموزش ساخت یک وب سایت با React و ASP.NET Core

Building a Website with React and ASP.NET Core

این دوره در مورد ساخت وب سایت هایی با React و ASP.NET Core است. دو فناوری مختلف که واقعاً به خوبی با هم کار می کنند. React ، چارچوب برنامه تک صفحه جاوا اسکریپت و ASP.NET Core ، سرور فوق العاده سریع و متن باز و سازگار با استاندارد.