Mohammed Osman

محمد عثمان یک مهندس ارشد نرم افزار است که از 13 سالگی کد نویسی را آغاز کرد. محمد در صنایع مختلفی از جمله مخابرات ، حسابداری ، بانکداری ، بهداشت و اطمینان کار می کرد. مهارت های هسته ای محمد یک اکوسیستم دات نت است که تمرکز زیادی روی C # و Azure دارد. محمد همچنین از جنبه نرم مهندسی نرم افزار لذت می برد و تیم های scrum را هدایت می کند. محمد یک وبلاگ را با پیام "هوشمند کردن کد شما و کار شما هوشمندتر" اداره می کند ، جایی که او نکات و تکنیک هایی را برای بهبود کد شما و توصیه های ارزشمند شغلی به اشتراک می گذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش تجسم داده ها در AWS

Visualizing Data on AWS

تجسم داده ها گام مهمی برای متخصصانی است که می خواهند داده ها را برای اهداف یادگیری ماشین یا حتی ارائه داده های معنی دار به مخاطب درک کنند. در این دوره خواهید دید که چگونه می توان با استفاده از AWS QuickSight تجسم داده را انجام داد.


آموزش DevOps با مدیریت Azure API

DevOps with Azure API Management

Azure API Management یک دارایی عالی برای مدیریت API های یک سازمان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه روش های DevOps را در مدیریت Azure API خود اعمال کنید.


آموزش عملیات یادگیری ماشینی زدایی (MLOps)

Demystifying Machine Learning Operations (MLOps)

مدیریت فرایند یادگیری ماشین با استفاده از روشهای توصیه شده برای امکان همکاری ، ردیابی و نظارت بر زمان واقعی ضروری است. این دوره به شما می آموزد که مهمترین نگرانی ها و موضوعاتی که باید هنگام توسعه یک ...


آموزش ساخت اولین راه حل یادگیری ماشین

Building Your First Machine Learning Solution

یادگیری ماشین هیجان انگیز است ، اما ممکن است پیچیده تر از آنچه که هست به نظر برسد. این دوره به شما تئوری و عمل لازم را می دهد تا با ساختن یک راه حل عملی در مورد نحوه کار یادگیری ماشین اطمینان حاصل کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی با یادگیری ماشین AWS

Exploratory Data Analysis with AWS Machine Learning

درک نحوه برخورد با داده ها در عصر اطلاعات به مهارت مورد نیاز تبدیل می شود. این دوره به شما نحوه انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و استفاده از خدمات مربوط به AWS را آموزش می دهد.