Jeremy Willden

جرمی ویلدن از سنین بسیار پایین شروع به کار فناوری کرد و جوانان و کودکان را ترغیب به ورود به مشاغل STEM می کند. وی پیش بینی مشکلات احتمالی در اوایل چرخه طراحی ، صرفه جویی در وقت و هزینه در طول توسعه پروژه. او پنج سال را با National Instruments ، سازنده نرم افزار و سخت افزار اندازه گیری LabVIEW گذراند. کارهای او از طرح های پیچیده آنالوگ و دیجیتال با سیگنال مخلوط گرفته تا مدیریت گروه مهندسی اسیلوسکوپ ها در بر داشت. با گذشت زمان ، او به سمت ارائه فن آوری های جدید به هزاران سرمایه گذار ، تحلیل گر صنعت و مشتری در همایش سالانه NI Week رفت. وی با تولید محصولات RF و بی سیم و تولید سیستم های تست ساخت با MaxStream درگیر بود ، و باعث افزایش توان تولید با ضریب ده در حالی که کیفیت را بهبود می بخشد و هزینه ساخت محصولات را کاهش می دهد. این پیشرفت ها عامل کلیدی در خرید MaxStream توسط Digi InternationaI بود. جرمی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Constellation ، یک شرکت مشاوره مهندسی است که نیازهای فنی توسعه بسیاری از شرکت ها را در منطقه Silicon Slopes ، در سراسر کشور و در سطح بین المللی تأمین می کند. او علاوه بر توسعه حرفه ای محصول ، "سازنده" مشتاقانه ای است که برای سرگرمی پروژه های چند رشته ای می سازد. او که از رزبری پای و سیستم عامل های دیگر استفاده می کرد ، از سیستم عامل های کم هزینه و قدرتمند مستقر در سطح جهان برای توسعه و رشد اینترنت اشیا (IoT) استفاده می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با نمک باز

Getting Started with Salt Open

این دوره به شما می آموزد که چگونه با Saltstack Open پیکربندی زیرساخت IT ، امنیت شبکه و سرورهای خود ، مجازی و فیزیکی را به صورت خودکار انجام دهید.


آموزش LabVIEW ™: تصویر بزرگ

LabVIEW™: Big Picture

LabVIEW of یکی از پرکاربردترین ابزارهای اتوماسیون در جهان است. قدرت برنامه نویسی گرافیکی و نحوه صاف کردن انتقال آن از تحقیق ، به توسعه ، به ساخت را بیاموزید.


آموزش توسعه کامل پشته اینترنت اشیا:: شروع کار

IoT Full Stack Development: Getting Started

اتصال دستگاه ها به اینترنت می تواند مخاطره آمیز و پیچیده باشد. این دوره شما را برای معماری یک سیستم اینترنت اشیا secure ایمن و قابل اعتماد آماده می کند ، به شما کمک می کند از مشکلات جلوگیری کنید و نمونه های عملی دستگاه ها و برنامه های اینترنت اشیا را نشان دهید.


آموزش استفاده از نمک باز برای مدیریت پیکربندی

Using Salt Open for Configuration Management

با یادگیری معماری Salt Open در اولین دوره از این مجموعه ، این دوره به شما می آموزد که نمک را برای اتوماسیون سیستمهای IT ، از جمله ذخیره سازی پرونده های پیکربندی امنیتی بسیار مهم و اعمال حالتها به صورت خودکار ، سازماندهی بهتری دهید.


آموزش امنیت دستگاه اینترنت اشیا: جلسه توجیهی اجرایی

IoT Device Security: Executive Briefing

این دوره مروری بر تهدیدات و اقدامات دفاعی در برابر حملات سایبری به دستگاه های هوشمند یا «اینترنت اشیا» است.


آموزش برنامه نویسی سیستم های جاسازی شده: شروع کار

Embedded Systems Programming: Getting Started

این دوره برنامه نویسی میکروکنترلر را برای مبتدیان و همچنین توسعه دهندگان باتجربه نرم افزارهای موبایل و دسک تاپ ارائه می دهد. این ساخته شده است در اطراف یک پروژه لوازم جانبی دستگاه تلفن همراه برای اندازه گیری سرعت و مسافت دوچرخه.