Ajden Towfeek

Ajden در طول 10 سال کار در توسعه نرم افزار تجاری روی همه چیز کار کرده است ، از دستگاه های جاسازی شده گرفته تا سیستم های بزرگ سازمانی. از سال 2007 ، Ajden تمرکز خود را بر فناوری های مایکروسافت و اخیراً بیشتر بر روی فناوری های وب گذاشته است. آژدن همچنین سخنران کنفرانس ها است و علاقه زیادی به تدریس دارد. برای پخش صفحه نمایش در مورد آخرین فن آوری وب ، حتماً کانال YouTube وی را بررسی کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش تأیید اعتبار AngularJS SPA با ASP.NET Web API و Auth0

Authenticating Your AngularJS SPA with ASP.NET Web API and Auth0

این دوره توسعه دهندگان وب را که می خواهند احراز هویت و مجوز را در Angular SPA خود با ASP.NET Web API و Auth0 پیاده سازی کنند ، هدف قرار می دهد.


آموزش اصول AngularJS Material

AngularJS Material Fundamentals

این دوره به شما اصول اولیه لازم برای راه اندازی و راه اندازی با توسعه و ساخت وب سایت های دارای پاسخگویی زیبا با طراحی AngularJS Material را می آموزد.


آموزش کاربردهای یک ظاهر طراحی شده با مواد زاویه دار

Styling Applications with Angular Material

این دوره اصول اولیه مورد نیاز برای شروع کار با ساخت و ساخت وب سایت هایی با ظاهر عالی و پاسخگو با طراحی متریال Angular Material را به شما آموزش می دهد.


آموزش استفاده از ASP.NET Core برای ساخت برنامه های تک صفحه ای

Using ASP.NET Core to Build Single-page Applications

این دوره به شما می آموزد که چگونه ASP.NET Core یکی از پربازده ترین ، انعطاف پذیرترین و بهترین عملکرد فن آوری وب متمایل به خدمات متقابل برای میزبانی و ساخت برنامه های وب مدرن است.