Edward Curren

اد در سال 1995 با مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه دیتون فارغ التحصیل شد و اغلب آرزو می کند که بتواند اسرار فیزیک کوانتوم را برای بازگشت به آن زمان بشکند. بعداً اد با وزارت امنیت میهن قرارداد بست تا در تیمی شرکت کند که قبل از انتقال به بخش ضد اطلاعات FBI ، یک سیستم ضد تروریسم ساخت و در آنجا با واحد مفاهیم پیشرفته برای حل مشکلات دفتر کار کرد . او تصمیم گرفت دوباره به منطقه کلیولند برگردد و در نزدیکی خانواده باشد زیرا دخترش 3 ساله شد و با One Call Now به عنوان مدیر توسعه نرم افزار سمت گرفت. هنگامی که One Call Now خریداری شد ، او به عنوان معمار سازمانی به تیم معماری در National Interstate Insurance پیوست. آقای کرنر دارای 3 حق ثبت اختراع برای نوآوری های نرم افزاری است ، یک مدرس مهمان گاه به گاه در دانشگاه آکرون است و دوست دارد عشق فن آوری را با علاقه خود به پرواز ازدواج کند.
دوره های این مدرس:

آموزش امنیت داده ها با رمزنگاری نامتقارن

Securing Data with Asymmetric Cryptography

رمزنگاری نامتقارن در همه موارد از گواهینامه های SSL و TLS گرفته تا تراشه های کارت اعتباری تا امضاهای سند دیجیتال استفاده می شود. امنیت بیش از هر زمان دیگری حیاتی است و امروزه یکی از مهمترین مهارتهایی است که باید در صنعت وجود داشته باشد.


آموزش با استفاده از ASP.NET Core 6 Web API و پایگاه داده NoSQL

Using ASP.NET Core 6 Web API and NoSQL Databases

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک REST API را با استفاده از C# و ASP.NET با استفاده از MongoDB برای پایگاه داده backend پیاده سازی کنید.


آموزش شروع کار با Apache Ignite

Getting Started with Apache Ignite

این دوره برنامه نویسان را با Apache Ignite آشنا می کند ، یک کتابخانه منبع باز که رابط کاربری آسان برای توسعه دهندگان است تا بتوانند با مجموعه داده های مقیاس بزرگ در زمان واقعی کار کنند.


آموزش رمزنگاری کاربردی: شروع کار

Applied Cryptography: Getting Started

میزان دانش لازم برای ادامه کار با رمزنگاری می تواند دلهره آور باشد. این دوره به شما یاد می دهد که برای تعامل راحت با کاربردهای مختلف رمزنگاری که هر روز استفاده می کنیم ، باید بدانید.


آموزش اصول زنگ زدگی

Rust Fundamentals

Rust با سربار کم و توسعه متقابل پلتفرم با کارایی بالا، یک زبان عالی برای برنامه نویسی سیستم ها، توسعه جاسازی شده و برنامه نویسی وب است. این دوره همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Rust باید بدانید را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت API های REST در Rust 2021 با Actix Web

Building REST APIs in Rust 2021 with Actix Web

با توجه به اینکه HTTP به عنوان یک پروتکل چقدر بالغ و محبوب است، API های وب یک راه حل محبوب برای تعامل مشتری و سرور هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه API های وب ایمن، قابل اعتماد و فوق العاده سریع را با استفاده از Rust پیاده سازی کنید.


آموزش توسعه سریع برنامه سازمانی با WSO2

Fast Enterprise Application Development with WSO2

پیچیدگی در محیط نرم افزار سازمانی عملاً اجتناب ناپذیر است. نحوه برخورد شما با پیچیدگی سیستم های شما در تعداد دلار هزینه شده اندازه گیری می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه پیچیدگی را کنترل کنید.