Chris Green

نویسنده ، سخنران ، کارآفرین ، CoachChris بنیانگذار ScanPower ، مجموعه برتر برنامه ها و برنامه ها برای فروشندگان حرفه ای آمازون ، در سال 2010 با شریک تجاری خود ، پل Retherford است. او از دهه 90 فروش آنلاین داشته است ، میلیون ها دلار محصول بصورت آنلاین فروخته ، در ده ها رویداد در سراسر کشور سخنرانی کرده ، صدها فروشنده آنلاین را راهنمایی کرده و چندین کتاب منتشر کرده است. کریس علاوه بر کمک به صدها فروشنده آنلاین در راه اندازی مشاغل سودآور ، از استفاده از فناوری های جدید مانند چاپ درخواستی ، چاپ سه بعدی و هواپیماهای بدون سرنشین لذت می برد. نگاه کنید ، اگر کالاهایی را به صورت آنلاین می فروشید ، مهم نیست که چه محصولاتی هستند ، از کجا آنها را تهیه کرده اید و یا می خواهید کجا آنها را بفروشید. فقط قطعات را کنار هم بگذارید و سود کسب کنید. و اگر اشتیاق به کاری دارید ، کریس می تواند به شما ده ایده در مورد چگونگی ایجاد شغل تمام وقت خود با درآمد خوب ارائه دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر استاد نمک

Mastering the Salt Master

نمک یک چارچوب گسترده و قدرتمند برای مدیریت زیرساخت های شما است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از استاد نمک بیشتر بهره مند شوید.


آموزش ادغام HashiCorp Vault در گردش‌های کاری DevOps

Integrating HashiCorp Vault in DevOps Workflows

هرچه بیشتر از طاق استفاده کنید ، ارزش بیشتری از آن ایجاد خواهید کرد. این دوره به شما می آموزد که چگونه طاق را با بسیاری از ابزارهای DevOps و گردش کار ادغام کنید.


آموزش اجرای پرومتئوس 2 در مرحله تولید

Running Prometheus 2 in Production

با هر مهارت جدیدی، در نهایت باید جهشی برای استفاده از آن در یک محیط واقعی داشته باشید. این دوره به شما مهارت های اجرای پرومته در تولید را با اطمینان می آموزد.


آموزش استفاده از نمک باز برای اتوماسیون رویدادی

Using Salt Open for Event Driven Automation

نمک با استفاده از یک معماری مبتنی بر رویداد قدرتمند ارتباط برقرار می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اتوبوس Salt event را برای خود مشاهده و گسترش دهید.


آموزش پیکربندی Prometheus 2 برای جمع آوری معیارها

Configuring Prometheus 2 to Collect Metrics

پیکربندی صحیح Prometheus برای جمع‌آوری معیارها، کلیدی است که بیشترین بهره را از نظارت شما ببرید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مجموعه متریک را در Prometheus پیکربندی و اشکال زدایی کنید.


آموزش تضمین امنیت در کنسول HashiCorp

Ensuring Security in HashiCorp Consul

کنسول HashiCorp به طور پیش فرض ایمن نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه امنیت کنسول را تا سطح مورد نیاز برای گواهینامه HashiCorp Consul Associate حفظ کنید.


آموزش ایجاد یک لایه مدل برای فلاسک 2

Creating a Model Layer for Flask 2

لایه مدل یک انتزاع رایج و مفید در توسعه وب است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک لایه مدل را در Flask پیاده سازی کنید.


آموزش جلسات IT Ops: سخت کردن Okta در برابر حملات فیشینگ

The IT Ops Sessions: Hardening Okta against Phishing Attacks

در این جلسه IT Ops، گام‌های عملی برای سخت‌تر کردن Okta در برابر حملات فیشینگ، با حملاتی که در سال 2022 مشاهده شده‌اند، یاد خواهید گرفت.


آموزش ساخت داشبورد از Prometheus Data در Grafana

Building Dashboards from Prometheus Data in Grafana

داشبوردهای خوب ساخته شده بینش کلیدی را برای کاربران سریع و کارآمد ارائه می دهند. این دوره به شما یاد می دهد که داشبوردهای مفید با داده های پرومتئوس در گرافانا بسازید.


آموزش مدیریت مشاغل و فرآیندهای با Bash و Z Shell

Managing Jobs and Processes with Bash and Z Shell

مهارتهای اساسی مدیریت فرآیند را برای کسانی که در Linux کار می کنند بیاموزید. نحوه استفاده از مشاغل ، سیگنال ها و سفارشی سازی پوسته را به نفع خود بیابید.


آموزش مرز HashiCorp: نگاه اول

HashiCorp Boundary: First Look

HashiCorp Boundary یک ابزار امنیت شبکه رایگان است که می تواند به عنوان محیط نرم افزاری تعریف شده (SDP) استفاده شود. این دوره به شما مهارت های اساسی Boundary و نحوه استقرار Boundary در فضای ابری را آموزش می دهد.