Sangeeta Singh

Sangeeta یک مهندس ارشد باطن با بیش از 6 سال تجربه در زمینه تولید نرم افزار بسیار مقیاس پذیر است ، که برخی از آنها توسط میلیون ها کاربر و بسیاری از 500 شرکت ثروتمند استفاده می شود. وی با انواع فناوری ها و نرم افزارها کار کرده است ، از برنامه نویسی سیستم برای نرم افزارهای مهم ماموریت در بخش RnD HPE ، تا تجزیه و تحلیل شبکه پیش بینی شده برای شبکه در Packet Design ، سپس منجر به توسعه اجزای مهم نرم افزارهای پشتیبان گیری Cloud در Druva و در حال حاضر ارائه یکپارچه سازی مهم با شرکتهای مخابراتی به منظور جمع آوری و نقشه برداری موثر از داده های قابل استفاده برای تبلیغات هدفمند امروزه ، کنجکاوی او در مهندسی داده نهفته است ، یادگیری کار با مجموعه داده های عظیم و ایجاد احساس برای ایجاد نتایج مفید. او از ساخت نرم افزاری نرمتر از کره لذت زیادی می برد. به غیر از این ، Sangeeta مسافر مشتاق است و از سفرهای طولانی جاده ای به دورترین مکانها لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش فرم های جنگو و فرم های مدل

Django Forms and ModelForms

این دوره به شما امکان می دهد فرم های جذاب و زیبایی برای یک وب سایت ایجاد کنید. شما قادر خواهید بود فرم ها را مستقیماً با مدل های پایگاه داده گره بزنید ، آنها را شخصی سازی کنید ، بررسی های صحت داده ها را انجام دهید ، دوباره در پایگاه داده ذخیره کنید و اطلاعات را ایمن نگه دارید.


آموزش توسعه برنامه های Go با Docker 20.10

Developing Go Apps with Docker 20.10

استفاده از داکر برای برنامه ها برای اطمینان از انتشار بدون سر و صدا و روان برای تولید بسیار مفید است. این دوره آموزشی به شما می آموزد که چگونه برنامه های Go خود را تا جایی که ممکن است کارآمدتر داکر کنید و تعمیر و نگهداری برنامه و اشکال زدایی را بسیار آسان می کند.


آموزش کدنویسی ایمن با OWASP در جنگو 4

Secure Coding with OWASP in Django 4

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از استانداردهای OWASP ASVS برای نوشتن کد ایمن در برابر حملات مخرب استفاده و پیاده سازی کنید.