Steve Gordon

استیو گوردون یک مایکروسافت MVP ، توسعه دهنده ارشد و رهبر جامعه مستقر در برایتون ، انگلستان است. او برای Madgex در حال توسعه و پشتیبانی از نمونه کارهای محصولات داده آنها است که با استفاده از فناوری های .NET Core ساخته شده است. استیو علاقه زیادی به اجتماع و همه موارد مرتبط با NET دارد ، بیش از 15 سال با ASP.NET کار کرده است. استیو از به اشتراک گذاشتن دانش خود از طریق وبلاگ خود ، در فیلم ها و با ارائه در گروه ها و کنفرانس های کاربر لذت می برد. استیو .NET South East ، یک گروه محلی برای دیدار با .NET را تأسیس کرده است. او از همکاری و حفظ پروژه های OSS لذت می برد. فعالانه با OSS و جعبه ابزار بشردوستانه به نجات جان مردم کمک می کند
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از پیکربندی و گزینه ها در .NET Core و ASP.NET Core Apps

Using Configuration and Options in .NET Core and ASP.NET Core Apps

این دوره به شما همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از تنظیمات و گزینه ها در ASP.NET Core بدانید ، آموزش می دهد. مهارت هایی که فرا خواهید گرفت به شما کمک می کند تا برنامه های اصلی ASP.NET Core پیچیده ای را که از چندین منبع قابل پیکربندی هستند ، بسازید.


آموزش تزریق وابستگی در هسته ASP.NET

Dependency Injection in ASP.NET Core

این دوره به شما همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از تزریق وابستگی در ASP.NET Core بدانید ، آموزش می دهد. مهارت هایی که فرا خواهید گرفت به شما کمک می کند تا برنامه های اصلی پیچیده ASP.NET را ایجاد کنید که از تزریق وابستگی استفاده کامل می کنند.


آموزش پیاده سازی نگرانی های مقطعی برای ASP.NET Core Microervice

Implementing Cross-cutting Concerns for ASP.NET Core Microservices

این دوره به شما کمک می کند تا در مورد پیاده سازی نگرانی های گسترده در ریز خدمات ASP.NET Core اطلاعات کسب کنید. شما با استفاده از گزارش های مرتبط و ساختاریافته و بررسی های بهداشتی برای پشتیبانی از ریز سرویس های توزیع شده در حال تولید ، بررسی خواهید کرد.


آموزش پیکربندی و گزینه ها در ASP.NET Core 6

Configuration and Options in ASP.NET Core 6

این دوره هر آنچه را که باید در مورد استفاده از تنظیمات و گزینه ها در ASP.NET Core بدانید را به شما آموزش می دهد. مهارت هایی که یاد خواهید گرفت به شما کمک می کند تا برنامه های پیچیده ASP.NET Core بسازید که می توانند از چندین منبع پیکربندی شوند.


آموزش دستکاری رشته در سی شارپ: بهترین روش ها

String Manipulation in C#: Best Practices

رشته ها یک مفهوم اصلی در دات نت هستند که همه توسعه دهندگان باید بر آن مسلط باشند. این دوره هر آنچه را که باید در مورد بهترین روش های کار با رشته ها با استفاده از سی شارپ بدانید را به شما آموزش می دهد.


آموزش ایجاد سرویس های پس زمینه در ASP.NET Core 6 و .NET 6

Creating Background Services in ASP.NET Core 6 and .NET 6

شما باید این دوره را بگذرانید تا با استفاده از سرویس های میزبانی شده در برنامه های ASP.NET Core برای انجام بارهای کاری پس زمینه آشنا شوید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از الگوی worker service میکروسرویس های دات نت بسازید.


آموزش دستکاری رشته و Regex در سی شارپ 10

String Manipulation and Regex in C# 10

رشته ها یک مفهوم اصلی در دات نت هستند که همه توسعه دهندگان باید بر آن مسلط باشند. این دوره تکنیک های عملی برای دستکاری داده های رشته ای در برنامه های مدرن سی شارپ را به شما آموزش می دهد که به راحتی در کد شما قابل اعمال است.


آموزش ساخت خدمات ASP.NET Core Hosted Services و .NET Core Worker Services

Building ASP.NET Core Hosted Services and .NET Core Worker Services

شما باید این دوره را بگذرانید تا در مورد استفاده از سرویس های میزبان در برنامه ASP.NET Core برای انجام بارهای پس زمینه اطلاعات کسب کنید. همچنین نحوه ساخت ریز خدمات .NET Core را با استفاده از الگوی سرویس کارگر فرا خواهید گرفت.


آموزش تست های یکپارچه سازی برنامه های اصلی ASP.NET: بهترین روش ها

Integration Testing ASP.NET Core Applications: Best Practices

بیایید در مورد ساخت برنامه های اصلی ASP.NET Core که به خوبی آزمایش شده اند بیاموزیم! این دوره به شما می آموزد که چگونه آزمونهای یکپارچه سازی را طراحی و توسعه دهید که از عقبگرد جلوگیری می کند و امنیت و کیفیت برنامه را بهبود می بخشد.


آموزش تزریق وابستگی در ASP.NET Core 6

Dependency Injection in ASP.NET Core 6

این دوره هر آنچه را که باید در مورد استفاده از تزریق وابستگی در ASP.NET Core 6 بدانید را به شما آموزش می دهد. شما مهارت هایی را یاد خواهید گرفت که می توانید برای ساخت برنامه های پیچیده ASP.NET Core با استفاده کامل از تزریق وابستگی پیاده سازی کنید.