Jenny K @livingpattern

هنرمند و معلم آبرنگ

سلام ~ از آشنایی با شما خوشحالم! من از ارائه کلاس های آنلاین خود در اینجا در Skillshare هیجان زده هستم. من جنی کی هستم که با نام مستعارم نیز شناخته می‌شود. من یک معلم هنرمند آبرنگ هستم که در زیبای فلوریدا جنوبی زندگی می‌کنم—محیطی ایده‌آل که پس‌زمینه‌ای عالی برای نقاشی‌های استوایی و گیاه‌شناسی من است. من قدردانی عمیقی از الگوهای موجود در طبیعت دارم، که به طور مداوم الهام بخش هنر پر جنب و جوش و رنگارنگ من هستند.

من در کالج معروف هنر و طراحی ساوانا، تصویرسازی را با یک خردسال در رشته نقاشی تحصیل کردم. پس از فارغ التحصیلی، به عنوان طراح پارچه برای Carter's و یک طراح نمایش خلاق برای Urban Outfitters کار کردم و به من این امکان را داد که چشم منحصر به فرد خود را برای الگو و طراحی بیشتر توسعه دهم.

امروز، من تمام وقت خود را به تمرین هنری و آموزش کارگاه های محلی اختصاص داده ام. نقاشی‌های من دارای رنگ‌ها و بافت‌های زنده هستند که زیبایی‌های گیاه‌شناسی را به تصویر می‌کشند. امیدوارم هنر من به دیگران الهام بخشد تا از زیبایی های دنیای طبیعی قدردانی کنند.

 


دوره های این مدرس:

Sunny Strokes: نقاشی آفتابگردان در آبرنگ

Sunny Strokes: Painting Sunflowers in Watercolor

"در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه با استفاده از تکنیک های ساده آبرنگ، یک گل آفتابگردان روشن و رسا بسازید. ما با یک طرح سریع با استفاده از اصول اولیه شروع می کنیم.


آموزش رزهای درخشان در آبرنگ: نقاشی با سکته های مدرن، شل و رسا

Radiant Roses in Watercolor: Painting with Modern, Loose and Expressive Strokes

"در این کلاس، می‌خواهم ساده‌ترین راه را برای ایجاد گل‌های رز مدرن، آزاد و رسا با آبرنگ به شما آموزش دهم.   ما با یک طراحی سریع شروع می‌کنیم..."