Tonya Grey

طراح گرافیک

این روزها همه تولید کننده محتوا هستند و من هم همینطور! من تونیا هستم، یک طراح گرافیک با سابقه طراحی صفحه آرایی کتاب.   پس از رشد مهارت‌هایم در یک شرکت انتشارات کتاب، تصمیم گرفتم تخصص خود را اینجا در Skillshare به اشتراک بگذارم. صنعت طراحی کتاب، عشق من به یادگیری و تدریس در من باقی مانده است.  

من کاملاً معتقدم که آموزش به دیگران درک و حفظ دانش ما را تقویت می کند. به همین دلیل است که از طریق کلاس های Skillshare به نویسندگان مشتاق و طراحان دیگر در تسلط بر هنر طراحی کتاب کمک می کنم. چه یک نویسنده نوپای یا یک طراح باتجربه باشید که به دنبال گسترش مجموعه مهارت های خود هستید، دوره های من طوری طراحی شده اند که  کمک کند تا به دست نوشته های شما به شیوه های جذاب جان بخشد.

اگر می‌خواهید از کلاس‌های آتی که من پست می‌کنم مطلع شوید، به اطراف بروید و صفحه من را دنبال کنید. یک صفحه اینستاگرام به زودی فالو می شود!

* * *


من قصد دارم از مهارت‌های طراحی گرافیکم که در طول سال‌ها آموخته‌ام برای کمک به ایجاد دوره‌هایی که حول طراحی کتاب می‌چرخند استفاده کنم. کمک به نویسندگان برای انجام آن توسط خود یا طراحان برای کسب مهارت جدیدی در طراحی صفحه‌آر.

با برنامه‌ریزی برای ایجاد دوره‌هایی در مورد مبانی طراحی کتاب در ژانرهای مختلف، همراه باشید، آنچه را که جلد کتاب برجسته می‌کند، بررسی کنید که طراحی جلد کتاب ساده و پیچیده است.  دوره‌ها. درباره نرم‌افزار طراحی رایگان و پولی برای استفاده، نحوه روایت داستان با جلد،  و حتی طرح‌های چیدمان پیشرفته. به‌علاوه، با موضوعات منحصربه‌فرد مانند چیدمان کتاب‌های کودکان و موارد دیگر سرگرم خواهیم شد.

* * *

* * *

دوره های این مدرس:

آموزش از نسخه خطی به کتاب الکترونیکی: کتاب خود را برای وب با استفاده از Google Docs تبدیل کنید

From Manuscript to eBook: Convert Your Book for the Web Using Google Docs

" به یکی دیگر از کلاس های من در مجموعه طراحی کتاب من خوش آمدید! این کلاس در مورد تبدیل نسخه خطی شما به یک کتاب الکترونیکی خوانا و مرتب برای Amazon Ki است. .."