Scott Tate

اسکات تیت بنیانگذار و مدیر ارشد اطلاعات Blndspt.com ، یک سازمان توسعه و ابری مستقر در کلرادو است که در آنجا با کمک به شرکت ها هنگام حل مشکلات با تلاش های ابری خود ، به آنها کمک می کند. اسکات بیش از 20 سال تجربه در زمینه تولید نرم افزار ، مشاوره ALM و رایانش ابری دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Developer: طراحی یک استراتژی آزمون

Microsoft Azure Developer: Designing a Test Strategy

ابزارهای جدیدی که در Azure تعبیه شده اند ، ساخت استراتژی های آزمون جامع را بیش از گذشته آسان کرده اند. این دوره به شما نمای کاملی از کلیه مفاهیم آزمون ، نحوه استفاده از آنها و نحوه ساختن یک استراتژی آزمون کاهش ریسک برای هر پروژه می دهد.


آموزش به حداکثر رساندن کیفیت با مرکز آزمایش خدمات تیم Visual Studio

Maximizing Quality with Visual Studio Team Services Test Hub

Visual Studio Team Services یکی از پرکاربردترین ابزارهای مدیریت چرخه عمر برنامه ها در توسعه نرم افزار است. این دوره به شما طیف کاملی از مفاهیم Test Hub شامل برنامه ریزی آزمون ، اجرا و تجزیه و تحلیل نتایج را می دهد.


آموزش مدیریت زیرساخت AWS با TypeScript

Managing AWS Infrastructure with TypeScript

CDK با سهولت مدیریت زیرساخت ها با تکنیک های مدرن به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. این دوره مهارتهایی را به شما می آموزد که CDK را فراتر از تعریف ثابت با اهداف طراحی شده برای مدیریت چند محیطی بزرگتر می برد.


آموزش خدمات تیم Visual Studio: مهاجرت از TFS

Visual Studio Team Services: Migrating from TFS

در نگاه اول ، مهاجرت به Visual Studio Team Services کاری ترسناک به نظر می رسد. این دوره تمام مراحل مهاجرت مورد نیاز را با جزئیات طی می کند و بهترین روش ها ، منابع و توصیه های پاکسازی قابل توجهی را در طول مسیر ارائه می دهد.