Karun Subramanian

کارون علاقه زیادی به عملیات IT دارد. وی دارای 20+ سال تجربه عملی در فن آوری های مختلف از مدیریت لینوکس گرفته تا فناوری های Cloud و موارد دیگر در این زمینه است. وی در مدرن سازی عملیات IT با اتوماسیون ، نظارت از پایان به پایان ، CI/CD و ظرف سازی تخصص دارد. وی دارای گواهینامه های حرفه ای از نیمی از دو شرکت ، از جمله IBM ، Oracle و Splunk است. کارون تجربه گسترده ای در ابزارهای معروف مدیریت عملکرد برنامه مانند Dynatrace و New Relic دارد. ابزارهای جمع آوری گزارش مانند جستجوی الاستیک و Splunk. توسعه نرم افزار در جاوا و پایتون. وی به بسیاری از شرکت ها در اجرای برنامه های توسعه ، CI/CD ، مانیتورینگ ، تجمع ورود به سیستم و انتقال ابر (AWS و Azure) کمک کرده است که کارون دوست دارد تدریس کند. او از تولید مواد یادگیری با کیفیت و جذاب که بلافاصله برای زبان آموزان مفید است لذت می برد. کارون در اوقات فراغت خواندن داستان ، و مربیگری در تیم های بسکتبال مدارس ابتدایی را دوست دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر Splunk Enterprise Certified Admin Certification

Introduction to the Splunk Enterprise Certified Admin Certification

با آموختن طرح آزمون ، حوزه های موضوعی ، نمونه سوالات و نکات مربوط به آمادگی ، دانش لازم را برای قبولی در آزمون Splunk Enterprise Certified Admin کسب کنید.


آموزش اجرای بهترین روش‌های قابلیت اطمینان مهندسی سایت (SRE).

Implementing Site Reliability Engineering (SRE) Reliability Best Practices

مهندسی قابلیت اطمینان سایت پیاده سازی DevOps های کارآمد است. این دوره تئوری و عمل SRE را در دنیای واقعی به شما آموزش می دهد. همچنین فرآیندهای واکنش به حادثه و مدیریت تغییر را به تفصیل توضیح می دهد.


آموزش مرتبط کردن رویدادها با معاملات در Splunk

Correlating Events with Transactions in Splunk

شما بر چگونگی همبستگی و گروه بندی رویدادها در Splunk با استفاده از تراکنش تسلط خواهید داشت. از طریق مثال های فراوان ، شما می آموزید که چگونه گزارش ها و داشبورد تولید کنید ، فیلدها را استخراج کنید و روش های جایگزین معاملات را مقایسه کنید.


آموزش Splunk Enterprise Administration: پیکربندی جستجوی توزیع شده

Splunk Enterprise Administration: Configuring Distributed Search

شما درکی از نحوه اجرای جستجو توسط Splunk و نحوه توزیع جستجو توسط Splunk در میان مجموعه ای از نمایه سازان خواهید داشت.


آموزش Splunk Enterprise Administration: مدیریت داده ها و حمل و نقل ها

Splunk Enterprise Administration: Managing Data and Forwarders

مدیریت انتقال دهنده ها و مصرف داده ها یک وظیفه اساسی در Splunk Administration است. در این دوره می آموزید که چگونه پیکربندی حمل و نقل جهانی و سرورهای استقرار را انجام دهید و بدین ترتیب هزاران نفر از حمل و نقل جهانی را به راحتی مدیریت و نظارت کنید.


آموزش Splunk Enterprise Administration: کار با پرونده ها و شاخص های پیکربندی

Splunk Enterprise Administration: Working with Configuration Files and Indexes

شما درک کاملی از معماری فایلهای پیکربندی لایه ای Splunk خواهید داشت. همچنین بر ایجاد و مدیریت نمایه های Splunk تسلط خواهید داشت که عناصر سازنده Splunk هستند.


آموزش Splunk 9: مرتبط کردن رویدادها با تراکنش ها

Splunk 9: Correlating Events with Transactions

این دوره به شما می آموزد که از Splunk Enterprise برای گروه بندی و مرتبط کردن رویدادهای گزارش از منابع متفاوت استفاده کنید.


آموزش Splunk Enterprise Administration: مدیریت کاربران و احراز هویت

Splunk Enterprise Administration: Managing Users and Authentication

پیاده سازی کنترل دسترسی مبتنی بر نقش Splunk می تواند برای یادگیری دلهره آور باشد. در این دوره ، شما درک کاملی از نقش های Splunk و روش های اصلی احراز هویت Splunk از جمله ورود به سیستم تنها و احراز هویت چند عاملی خواهید داشت.