Daniel Donbavand

دانیل یک توسعه دهنده .NET و سرپرست تیم تحصیلات تکمیلی است که در نیوزیلند زندگی می کند و در Xero کار می کند. تمرکز وی اخیراً بر بسترهای دات نت و هسته است. چند سال پیش او از یک رهبر تضمین کیفیت با تمرکز بر اتوماسیون به یک نقش توسعه یافت. سفر پر از عمل و پر از فراز و نشیب فراوان بوده است ، اما مهمتر از آن ، سفر سرگرم کننده و مهیجی بوده است. او از کمک به دیگران و انتقال اطلاعات از طریق سازماندهی مشترک گروه جلسات JuniorDev Wellington ، اجرای برنامه های بوت اردوگاه ، ایجاد محتوا در کانال YouTube خود و نگهداری وبلاگی با هدف مهارت در استفاده از سایر توسعه دهندگان لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از S3 با هسته NET در AWS

Using S3 with .NET Core on AWS

این دوره ، با استفاده از S3 با NET Core در AWS ، به توسعه دهندگان C # نحوه ایجاد یک برنامه وب ASP.NET Core را که با Amazon Web Services (AWS) S3 تعامل دارد ، آموزش می دهد.


آموزش در حال توسعه برنامه های هسته .NET با DynamoDB در AWS

Developing .NET Core Applications with DynamoDB on AWS

این دوره ، توسعه برنامه های هسته .NET با DynamoDB در AWS ، به توسعه دهندگان C # نحوه ایجاد یک برنامه وب ASP.NET Core را که با DynamoDB آمازون تعامل دارد ، آموزش می دهد.


آموزش صف بندی پیام با سرویس صف ساده آمازون (SQS)

Message Queuing with Amazon Simple Queue Service (SQS)

این دوره به شما تمام مواردی را که می خواهید در مورد SQS آمازون بدانید ، از جمله چگونگی ایمن سازی یک صف با مجوزها ، دریافت و حذف پیام ها ، اشتراک یک صف SQS در یک موضوع SNS و نحوه پاک کردن و حذف صف و پیام های SQS به شما آموزش می دهد.