Federico Mestrone

در دنیای انگلیسی زبان Federico نیز به عنوان Fed شناخته می شود ، رویکردی التقاطی و جذاب برای فناوری دارد. او از 12 سالگی عاشق آن بود - به دوران کمودور 64 - او به طور منظم به آن خیانت می کند: ابتدا با باله و رقص معاصر ، سپس با شنای همزمان ، اخیراً با زبان و فرهنگ ژاپنی. عمدتا یک توسعه دهنده جاوا/اسکالا و کاربر لینوکس/سیستم عامل مک ، در طی بیش از 20 سال تجربه تجاری در چندین سیستم عامل و زبان برنامه نویسی دیگر ، از C ++ به iOS/Android به پایتون به Angular داشته است. در حال حاضر او تمرکز خود را بر روی آموزش و پرورش (فنی) گذاشته است ، اما هنوز تصمیم نگرفته است که وقتی بزرگ شد می خواهد چه کاری انجام دهد!
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد ویژگی های خاص موبایل با Flutter

Developing Mobile-specific Features with Flutter

Flutter یک چارچوب عالی برای توسعه کراس پلتفرم موبایل/وب/دسک تاپ است. این دوره بر روی برنامه های تلفن همراه متمرکز خواهد شد و به شما می آموزد که چگونه برنامه خود را با تماس های تلفنی ، پیام رسانی و صوتی/تصویری ادغام کنید و همچنین چگونه از ویژگی های موقعیت مکانی جغرافیایی استفاده کنید.


آموزش بوت بهار: توسعه، پیکربندی و استقرار کارآمد

Spring Boot: Efficient Development, Configuration, and Deployment

بیاموزید که چگونه از ویژگی های Spring Boot نهایت استفاده را ببرید. خواهید دید که چگونه می توانید کتابخانه های قابل تنظیم قابل توسعه، از فایل های خواص گرفته تا پیکربندی خودکار و نمایه ها را توسعه دهید، و ترفندهایی را برای توسعه پایدار و قابل نگهداری با Spring Boot یاد خواهید گرفت.


آموزش آماده سازی داده ها برای یادگیری ماشین با جاوا

Preparing Data for Machine Learning with Java

داده ها در قلب یادگیری ماشین هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داده ها را از منابع مختلف به جاوا بیاورید و همچنین نحوه مرتب سازی و تغییر شکل اساسی را با توجه به پردازش بیشتر توسط کتابخانه های تخصصی Java ML انجام دهید.


آموزش ایمن سازی خدمات REST با استفاده از Spring Security 5

Securing REST Services Using Spring Security 5

بهترین روش ها برای محافظت از API های مبتنی بر HTTP با استفاده از Spring Security را بیاموزید. این دوره نه تنها به شما یاد می‌دهد که چگونه برنامه‌های Spring Boot جدیدی را که در حال کار بر روی آن‌ها هستید، ایمن کنید، بلکه چگونه امنیت را به برنامه‌های موجود اضافه کنید.


آموزش مستندسازی خدمات RESTful با استفاده از Spring REST Docs 3

Documenting RESTful Services Using Spring REST Docs 3

مستندات بخشی حیاتی از هر API RESTful است، اما ادغام آن در فرآیند توسعه شما ممکن است دشوار باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Spring REST Docs استفاده کنید تا به طور یکپارچه اسناد را در موارد تست کد خود بگنجانید.