Peter Bruner

مربی زمین

#کارآفرین

من یک کارآفرین باتجربه با 20 سال سابقه کار هستم. من با راه حل های فناوری اطلاعات، برنامه ها، FMCG  (شراب)، تبلیغات، تأثیر اجتماعی، بازی، گردشگری مسافرتی، SAAS و فناوری عمیق تجربه دارم.

من یک حلال مشکل هستم. اگر خودم نتوانم این کار را انجام دهم، با افرادی ارتباط پیدا می کنم که می توانند این کار را انجام دهند. من تیم های کوچک و بزرگ را مدیریت کردم.

من همیشه ایده‌های کسب‌وکارم را مستقیماً از مسائل شخصی‌ام دریافت کرده‌ام. آخرین شرکت من، رینگو، زمانی متولد شد که می خواستم قفل آپارتمانم را از راه دور باز کنم و نمی توانستم، اما بارها بسیار مهم بود. به خصوص هنگامی که آن را از طریق Airbnb به عنوان درآمد غیرفعال اجاره می کنید، اتوماسیون می خواهید. اکنون من می توانم و بسیاری از افراد دیگر می توانند این کار را انجام دهند :)

دانش آموختگان Startupbootcamp 2015، راه اندازی: OOSM

3 بار مؤسس:

1. Wineist (جعبه توس برای شراب)، سرمایه گذاری افزایش یافته، فروخته شده

2. OOSM (تبدیل هر صفحه دیجیتال به یک کانال تبلیغاتی. ساده کردن علامت دیجیتال DOOH)، سرمایه گذاری افزایش یافته، فروخته شده

3. Ringo (تبدیل هر درب ورودی به یک در هوشمند)، ACTIVE (Seed بودجه، افزایش دور A)

مربی #پیچ با ۳ جایزه بین المللی برای بهترین زمین

من مردمی هستم و دوست دارم تجربه کارآفرینی خود را به اشتراک بگذارم، بازخورد بگیرم و یاد بگیرم. من مهارت‌های پیچینگ حرفه‌ای خود را به‌عنوان یک مربی Pitch با شما به اشتراک می‌گذارم که تعداد زیادی پیچینگ سرمایه‌گذار انجام داد، 3 جایزه برای بهترین زمین دریافت کرد و بیش از 400 کارآفرین را آموزش داده است. من تیم‌های استارت‌آپی را برای ارائه در مقابل سرمایه‌گذاران صنایع مختلف آموزش داده‌ام: بازی، فناوری ED، فناوری عمیق، مراقبت‌های بهداشتی، SAAS، متمرکز بر سخت‌افزار، FMCG، راه‌حل‌های تاثیرگذار، سفرهای گردشگری، محصولات مصرفی و غیره.

من یک مربی فعال در بسیاری از انکوباتورها، پارک‌های فناوری و شتاب‌دهنده‌های تجاری در اتحادیه اروپا هستم و روزانه با استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران کار می‌کنم. من به صورت هفتگی با سرمایه گذاران کار می کنم.

من دوست دارم با کارآفرینان جدید ملاقات کنم، ایده های آنها را بشنوم و اشتیاق آنها را ببینم. به من الهام می دهد. من دوست دارم به کارآفرینان کمک کنم تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند و به آنها کمک کنم ایده های خود را بفروشند.

جوایز:

• 2015 بهترین راه اندازی در تجارت الکترونیک لندن

• برنده مسابقه VC 2015 آمستردام

• 2016 بهترین ایده راه اندازی اسلوونیایی (بهترین طرح)

• بهترین ایده کسب و کار 2020 - مقام دوم (اسلوونی)

#تنیس باز

من عاشق بازی (دوره) هستم. بیایید بازی کنیم اگر در اطراف هستید و در مورد تجارت صحبت می کنید. برای من PM :)

دوره های این مدرس:

آموزش دوره ساخت و ساز Investor Pitch برای استارت آپ ها همراه با مثال

Investor Pitch building course for startups with examples

"این یک دوره حرفه ای توسط مربی و کارآفرین باتجربه Pitch است که از سرمایه گذاران سرمایه جمع آوری می کند، برای شتاب دهنده های کسب و کار درخواست می دهد و محصولات را می فروشد..."