William Davis

ویلیام د. دیویس در صنعت فناوری اطلاعات و ارتقاility مهارت شخصی و سازمانی و به اشتراک گذاشتن ابزارها/تکنیک های نوآورانه با همکاران دیگر ، مدیران پروژه ، توسعه دهندگان ، مدیران عملکردی و رهبران سازمانی کار می کند. ویلیام 30 سال سابقه کار در IT را به عنوان توسعه دهنده نرم افزار و مدیر پروژه های فنی برای بسیاری از پروژه های IT دارد. گرچه اخیراً ، ویلیام یک استاد اسکرام است و یک چابک سازمانی - ایجاد/ارائه آموزش چابک/اسکرام سفارشی ، ارائه مربیگری چابک و راهنمایی دیگران در سفر چابک خود.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی شبیه سازی مونت کارلو

Monte Carlo Simulation Fundamentals

در این دوره شما یاد خواهید گرفت که از شبیه سازی های مونت کارلو برای تصمیم گیری بهتر هنگام برخورد با عدم اطمینان استفاده کنید.


آموزش آمادگی آزمون اسکرام Essentials

Scrum Essentials Exam Prep

اسکرام محبوب ترین فریم ورک چابک در جهان برای توسعه محصول جدید است. در این دوره، نکات ضروری اسکرام را می آموزید و آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون حرفه ای اسکرام مستر سطح یک توسط Scrum.org خواهید داشت.


آموزش به راحتی پروژه ها و محصولات را تخمین بزنید

Easily Estimate Projects and Products

برآورد و پیش بینی لزوماً وقت گیر یا دشوار نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Microsoft Excel و یک روش تخمین مجوز آزاد به نام Statistic PERT برای تخمین آسان پروژه ها و محصولات خود استفاده کنید.


آموزش پیش بینی تیم های چابک

Forecasting for Agile Teams

بیاموزید که چگونه با استفاده از توابع آماری داخلی مایکروسافت اکسل ، یک سرعت دو سرعت چابک ایجاد کنید یا پیش بینی را آزاد کنید. ارزیابی و بهبود کیفیت پیش بینی های خود ، و یاد بگیرید که چگونه پیش بینی های خود را با سهامداران به اشتراک بگذارید.


آموزش به راحتی پروژه ها را با استفاده از آمار و اکسل تخمین بزنید

Easily Estimate Projects Using Statistics and Excel

از توابع آماری داخلی مایکروسافت اکسل، فایل‌های قالب دوره و دانش پروژه خود استفاده کنید تا به راحتی و با اطمینان مدت زمان پروژه، تلاش‌های کاری، هزینه‌ها، سرعت‌های سریع و چابک را تخمین بزنید. از روش زمان‌بندی یکپارچه برای ایجاد یک ذخیره پروژه پویا و با اندازه مناسب برای پروژه‌های سنتی استفاده کنید.