Nigel Brown

نایجل یک متخصص فناوری اطلاعات با بیش از 25 سال تجربه است که در نقش های فنی و مدیریتی به دست آمده است. او فعالیت خود را در عملیات IT آغاز کرد ، پیش از آنکه یکی از بنیانگذاران و رهبری یک شرکت متمرکز بر ارائه راهکارهای مدیریت سیستم به برخی از بزرگترین شرکتهای انگلستان باشد. اخیراً ، او به ریشه های فنی خود بازگشته است و دنیای نرم افزارهای اختصاصی را برای دامنه منبع باز عوض کرده است. نیگل علاقه شدیدی به حوزه معاصر ریز سرویس ها و فناوری های کانتینر دارد. به ویژه ، او از به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران از طریق تکنیک های مختلف یادگیری لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش خودکار سازی استقرارهای Kubernetes با استفاده از گردش کار GitOps

Automating Kubernetes Deployments Using a GitOps Workflow

دستیابی به برنامه های کاربردی در خوشه های Kubernetes به روش قابل اعتماد و قابل تکرار دشوار است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از عملگر Flux ، گردش کار GitOps را برای خودکار سازی استقرار برنامه ها اتخاذ کنید.


آموزش محتوای یک برنامه نرم افزاری با Docker

Containerizing a Software Application with Docker

کانتینرها به انقلابی در نحوه ارائه برنامه های نرم افزاری کمک می کنند. این دوره مهارت ها و دانش لازم را برای شما فراهم می کند تا با بسته بندی برنامه های نرم افزاری خود در ظروف شروع به کار کنید.


آموزش توسعه برنامه های Docker: اصول اصلی

Developing Docker Apps: Core Principles

Docker یک تجربه استاندارد توسعه دهنده استاندارد را برای برنامه های کاربردی کانتینر فراهم می کند. این دوره به شما اصول اصلی را برای توسعه برنامه های کاربردی کانتینری با Docker آموزش می دهد، تمرکز بر بهترین شیوه های شناخته شده.


آموزش Kubernetes Gateway API: شروع به کار

Kubernetes Gateway API: Getting Started

مسیریابی ترافیک ورودی به برنامه صحیح در Kubernetes مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Gateway API برای پیکربندی مسیرهای مختلف برای ترافیک ورودی که به لبه خوشه می رسد استفاده کنید.


آموزش Kubernetes Gateway API: Role-based Configuration of Ingress

Kubernetes Gateway API: Role-based Configuration of Ingress

پیکربندی دسترسی خارجی به برنامه‌های در حال اجرا در Kubernetes اغلب مستلزم توافق بین تیم‌هایی با منافع اختصاصی متفاوت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از چندین نقش برای پیکربندی ایمن API Gateway برای اهداف ورودی استفاده کنید.


آموزش توسعه برنامه های Docker: اصول اصلی

Developing Docker Apps: Core Principles

Docker تجربه توسعه دهنده استاندارد واقعی را برای برنامه های کاربردی کانتینری فراهم می کند. این دوره اصول اصلی توسعه برنامه های کاربردی کانتینری شده با Docker را با تمرکز بر بهترین شیوه های شناخته شده به شما آموزش می دهد.


آموزش استفاده از GitOps برای خودکارسازی استقرار Kubernetes با Flux 2

Using GitOps to Automate Kubernetes Deployments with Flux 2

استقرار برنامه‌ها در خوشه‌های Kubernetes به روشی قابل اعتماد و تکرارپذیر دشوار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک گردش کاری GitOps را برای خودکارسازی استقرار برنامه ها با استفاده از Flux 2 اتخاذ کنید.


آموزش شروع کار با Kustomize

Getting Started with Kustomize

مدیریت انواع مختلف پیکربندی Kubernetes واقعا سخت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Kustomize برای تبدیل پیکربندی های پایه استاتیک به چندین تنوع برای سازگاری با محیط های مختلف استفاده کنید.


آموزش جلسات IT Ops: رازهای Kubernetes در محیط های GitOps

The IT Ops Sessions: Kubernetes Secrets in GitOps Environments

در این جلسه IT Ops، یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از GitOps برای مدیریت تحویل نرم‌افزار، از اسرار Kubernetes استفاده کنید.


آموزش امنیت بستر Docker

Securing the Docker Platform

پلت فرم Docker ماده اصلی در بسته بندی و تحویل خدمات برنامه مبتنی بر کانتینر است. این دوره به شما دانش لازم را می دهد که شما را قادر می سازد تا بتوانید به طور ایمن عملکرد یک سیستم عامل Docker را مدیریت کنید.


آموزش امنیت بارهای کانتینر Docker

Securing Docker Container Workloads

کانتینرهای داکر یک مکانیسم اصلی برای تحویل برنامه ها هستند و ایمن سازی بار کار برای کانتینرها امری حیاتی است. این دوره به شما دانش و تکنیک های لازم برای ایمن سازی برنامه های نرم افزاری ظرف دار را می دهد.


آموزش مدیریت الگوهای ترافیک ورودی برای خدمات Kubernetes

Managing Ingress Traffic Patterns for Kubernetes Services

هنگامی که سرویس های برنامه خود را در یک خوشه Kubernetes بسته بندی و مستقر کردید ، باید بفهمید که چگونه آنها را برای دسترسی مشتری نشان می دهید. این دوره شما را در مسیر درست برای مدیریت ترافیک ورودی به سرویسهای مستقر شده قرار می دهد.