IBM Z

انعطاف پذیری ، پاسخگویی و هزینه در حال تحول دیجیتال و سفر به ابر است. اکنون می توانید با سرعت بیشتری به بازار بروید - ضمن اینکه از خطرات امنیتی ابر و چالش های پیچیده مهاجرت جلوگیری می کنید. IBM Z® می تواند برنامه و نمونه کارها داده های شما را با حریم خصوصی داده ها ، امنیت و قابلیت های انعطاف پذیری سایبری نوآورانه تغییر دهد - همه از طریق یک ابر ترکیبی تحویل داده می شوند.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر IBM z/OS

Introduction to IBM z/OS

این معرفی شما به سخت افزار ، سیستم عامل ، امنیت و ویژگی های Mainframe است.


آموزش مقدمه ای بر انعطاف پذیری سازمانی

Introduction to Enterprise Resiliency

این دوره برای مدیران فناوری اطلاعات ، معماران فناوری اطلاعات ، برنامه نویسان سیستم و متخصصان عملیات سیستم در نظر گرفته شده است. این یک دوره سطح بالا است که برای نشان دادن این مفاهیم از معماری IBM Z استفاده می کند.


آموزش مقدمه ای بر مدیریت ابر خصوصی در سیستم های قدرت IBM

Introduction to Private Cloud Management on IBM Power Systems

این دوره بیشتر ویژگی های مدیریت ابر را توضیح می دهد، که با راه اندازی یک محیط ابر خصوصی از ابتدا شروع می شود. سپس برنامه ریزی، اندازه و سایر وظایف پیشرفته اداری را که می توانید برای تبدیل شدن به یک سیستم کارآمد انجام دهید، پوشش می دهد.


آموزش معرفی دستورات و پانل های z/OS

Introduction to z/OS Commands and Panels

آشنایی با دستورات و پانل های z/OS عمدتا در محیط IBM Mainframe z/OS عملی است.


آموزش IBM Cloud Pak for Security 1.10 Administrator

IBM Cloud Pak for Security 1.10 Administrator

در این دوره، مفاهیم کلیدی مدیریت پیرامون نصب، پیکربندی، مدیریت، نگهداری و عیب یابی IBM Cloud Pak® for Security (CP4S) را در محیط ابری یاد می گیرید.


آموزش IBM Guardium Data Protection Foundations

IBM Guardium Data Protection Foundations

Guardium داده‌های حساس را کشف و طبقه‌بندی می‌کند و نظارت بر داده‌ها در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر پیشرفته را برای کشف فعالیت‌های غیرعادی داده ارائه می‌دهد. این دوره روش ها و روش هایی را برای نظارت و محافظت از داده های حساس ارائه می دهد.


آموزش معرفی Z/OS Unix System Services

Introducing z/OS Unix System Services

این دوره نحوه پیاده سازی استانداردهای باز در سیستم z/OS توسط z/OS UNIX را شرح می دهد. خدمات سیستم یونیکس معرفی شده و نقش z/OS به عنوان یک سرور در محیط سیستم های باز مورد بحث قرار گرفته است.


آموزش IBM Cloud Pak for Security 1.x Administration

IBM Cloud Pak for Security 1.x Administration

در این دوره، مفاهیم کلیدی مدیریت پیرامون برنامه ریزی، نصب، پیکربندی، مدیریت، عیب یابی و نگهداری IBM Cloud Pak for Security در محیط ابری را خواهید آموخت.


آموزش یادگیری برنامه نویسی COBOL با VSCode

Learning COBOL Programming with VSCode

این دوره مقدماتی COBOL به یک تازه کار کمک می کند تا ساختار برنامه های COBOL ، انواع داده ها و مدیریت متغیرها ، توابع ذاتی ، منطق انشعاب و موارد دیگر را بیاموزد. هدف از این دوره این است که شرکت کننده بتواند COBOL اساسی بنویسد ...


آموزش IBM Certified Deployment Professional - Security QRadar SIEM V7.4.3 (C1000-140)

IBM Certified Deployment Professional - Security QRadar SIEM V7.4.3 (C1000-140)

QRadar SIEM یک راه حل مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی سازمانی است که به شناسایی و جلوگیری از تهدیدات و آسیب پذیری های جدی ناشی از اختلال در عملیات تجاری کمک می کند. این دوره فعالیت ها و مسئولیت های یک QRadar را پوشش می دهد ...


آموزش مقدمه ای بر مدیریت ابر خصوصی در سیستم های قدرت IBM

Introduction to Private Cloud Management on IBM Power Systems

این دوره بیشتر ویژگی های مدیریت ابر را توضیح می دهد، که با راه اندازی یک محیط ابر خصوصی از ابتدا شروع می شود. سپس برنامه ریزی، اندازه و سایر وظایف پیشرفته اداری را که می توانید برای تبدیل شدن به یک مدیر سیستم کارآمد انجام دهید، پوشش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر مدیریت سیستم لینوکس با سیستم های قدرت IBM

Introduction to Linux System Administration with IBM Power Systems

این دوره به معرفی وظایف اداری می‌پردازد که یک مدیر سیستم می‌تواند با لینوکس میزبانی شده روی سرورهای IBM Power انجام دهد. این شامل مفاهیم مجازی سازی مانند پارتیشن بندی منطقی، نصب لینوکس، عملیات خط فرمان و...


آموزش برنامه نویسی COBOL با VSCode

Learning COBOL Programming with VSCode

این دوره مقدماتی COBOL به افراد مبتدی کمک می کند تا ساختار برنامه های COBOL، انواع داده ها و مدیریت متغیر، توابع ذاتی، منطق انشعاب و موارد دیگر را بیاموزند. هدف این دوره این است که شرکت کننده بتواند برنامه های اصلی COBOL را بنویسد. این یک تعریف فوق العاده برای مسیر IBM z/OS Practitioner برای IBM Mainframe است.


آموزش نوسازی برنامه سیستم های سازمانی

Enterprise Systems App Modernization

در طول این سفر آموزشی، شما در مورد نوسازی پیشرفت های تکنولوژیکی که محیط های محاسباتی میزبانی شده در IBM Z را باز می کند، یاد خواهید گرفت.


آموزش یادگیری برنامه نویسی COBOL با VSCode

Learning COBOL Programming with VSCode

این دوره مقدماتی COBOL به یک تازه کار کمک می کند تا ساختار برنامه های COBOL ، انواع داده ها و مدیریت متغیرها ، توابع ذاتی ، منطق انشعاب و موارد دیگر را بیاموزد. هدف از این دوره این است که شرکت کننده بتواند COBOL اساسی بنویسد ...


آموزش برنامه نویسی سیستم در IBM Z

Systems Programming on IBM Z

دانش بنیادی برای موقعیت IBM z/OS System Programmer and Administrator System با این دوره سوم و نهایی در سه دوره گواهینامه حرفه ای آغاز می شود.