Dave Swersky

Dave Swersky یک معمار DevOps و سازمانی با بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات است.

در حال حاضر، دیو به عنوان یک معمار راه حل برای وزارت کشاورزی ایالات متحده کار می کند، جایی که او مشاوره استراتژی DevOps را ارائه می دهد - از جمله ابر و CI/CD توسعه—استراتژی معماری سازمانی، و معماری برنامه و پشتیبانی.

اولین کار دیو در محاسبات ساخت رایانه های شخصی برای یک خرده فروش بود—زمانی که 486 پیشرفته بود. او سپس فرصتی برای کار در پشتیبانی محصولات مایکروسافت پیدا کرد و در آنجا شروع به فعالیت در برنامه نویسی کرد. (Access همیشه جایگاه ویژه ای در قلب او خواهد داشت.)

او برنامه هایی را با استفاده از VB for Applications، VB6 و VB.NET در سیستم های مدیریت دارایی، ERP و پورتال وب توسعه داد. او در حین کار بر روی یک پلتفرم مدیریت محتوا به C# تغییر مسیر داد و هرگز به عقب نگاه نکرد. سپس، پس از بیش از ده سال نوشتن نرم افزار بر روی پلت فرم دات نت، به معماری سازمانی روی آورد. تمرکز و علاقه او اکنون DevOps و تحویل مداوم است.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی DevOps: Microservices

DevOps Foundations: Microservices

قانون کانوی بیان می کند که معماری نرم افزار تمایل دارد الگوهای ارتباطی درون سازمانی را که نرم افزار را توسعه داده است منعکس کند. از این قانون می توان برای سود بردن تیم ها با تکیه بر آن و سازماندهی تیم ها برای انعکاس معماری های مورد نظر استفاده کرد.