Craig Stansbury

کریگ بیش از 10 سال تجربه فناوری اطلاعات از جمله کار در فایروال های Palo Alto ، Cisco Routes and Switches ، Microsoft Server ها و VMWare ESXi دارد. کریگ در IT در سپاه تفنگداران ایالات متحده شروع به کار کرد و شروع به آموزش تمام مفاهیم طراحی و اجرای تفنگداران دریایی کرد که لازم بود بدانند. او عاشق زمانی است که دانش آموزانش "لحظه لامپ" را داشته باشند و بتوانند مفاهیمی را که به آنها می آموزد درک کنند. به غیر از تدریس ، کریگ همچنین صاحب مشاغلی است که برای کمک به آنها در مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات با شرکت ها مشورت می کند. کریگ دارای گواهینامه PCNSE 8 و همچنین CCNP Security و CCNP Route و Switch می باشد. کریگ هنگام تدریس یا کار با مشتری ، از گذراندن وقت با همسر و پسر 1 ساله اش لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش User-ID را در فایروال های Palo Alto پیاده سازی کنید

Implement User-ID on Palo Alto Firewalls

استفاده از اطلاعات کاربر در شبکه به شما امکان می دهد تا خط مشی های دقیقی ایجاد کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از User-ID برای به دست آوردن اطلاعات کاربران در شبکه خود و ایجاد قوانین امنیتی خاص برای آنها استفاده کنید.


آموزش با استفاده از فایروال های Palo Alto از تهدیدها جلوگیری کنید و ترافیک را رمزگشایی کنید

Prevent Threats and Decrypt Traffic Using Palo Alto Firewalls

تهدیدهای امروزی در حال تحول هستند و بسیاری از آنها در ترافیک رمزگذاری شده پنهان می شوند. این دوره به شما می آموزد که از NGFW & Threat Prevention Cloud Palo Alto برای متوقف کردن محتوای مخرب، از جمله حملات روز صفر و DoS، حتی اگر ترافیک رمزگذاری شده است، استفاده کنید.


آموزش Cisco Core Security: امنیت شبکه با Cisco ASA

Cisco Core Security: Network Security with Cisco ASA

ایمن سازی مناسب شبکه و دستگاه های شما یک وضعیت امنیتی مهم است و Cisco Adaptive Security Appliance محصولی عالی برای استفاده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه ASA را برای اطمینان از امنیت شبکه پیکربندی کنید.


آموزش NAT و VPN ها را با استفاده از فایروال های Palo Alto پیکربندی کنید

Configure NAT and VPNs Using Palo Alto Firewalls

یک شرکت قوی به NAT و VPN نیاز دارد تا زیرساخت آنها امن بماند. این دوره به شما نحوه درک و پیکربندی راه حل های NAT مبدا و مقصد و همچنین راه حل های مختلف VPN سایت به سایت و دسترسی از راه دور را آموزش می دهد.


آموزش امنیت هسته سیسکو: دسترسی امن به شبکه، دید و اجرا

Cisco Core Security: Secure Network Access, Visibility, and Enforcement

راه های زیادی وجود دارد که مهاجمان می توانند داده ها را از شبکه شما به دست آورند، اما محصولات امنیتی سیسکو می توانند برای شناسایی حملات و جلوگیری از آنها با یکدیگر همکاری کنند. این دوره به شما مفاهیم مورد نیاز برای همکاری محصولات امنیتی شما را آموزش می دهد.


آموزش معرفی قهرمان امنیت برای مدیران فناوری اطلاعات

Introduction to Security Champion for IT Admins

یک قهرمان امنیتی کسی است که به عنوان یک متخصص واقعی در امنیت برای تیم خود عمل می کند. این دوره نحوه استفاده از این مسیر برای افزایش دانش امنیتی خود، چرایی مرتبط بودن آن با مدیران فناوری اطلاعات و چگونگی تبدیل شدن به یک قهرمان امنیتی را توضیح می دهد.


آموزش Cisco Core Security: دسترسی ایمن به شبکه با استفاده از Cisco ISE

Cisco Core Security: Secure Network Access Using Cisco ISE

اجازه دادن به تنها دستگاه‌های مجاز برای اتصال به شبکه شرکتی با حفظ کارایی عملیاتی دشوار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Cisco ISE برای پیاده سازی 802.1X استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که فقط دستگاه های مجاز به شبکه شما متصل می شوند.


آموزش فایروال های Palo Alto را در آزمایشگاه خانگی پیکربندی کنید

Configure Palo Alto Firewalls in a Home Lab

بدون راهی برای تمرین آنچه در هنگام تماشای دوره Pluralsight یاد می گیرید، درک مفاهیم بسیار سخت تر است. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک آزمایشگاه شبکه خانگی ایجاد کنید تا به همراه مسیر مهارتی دیوار آتش پالو آلتو دنبال کنید.


آموزش Cisco Core Security: مبانی امنیت شبکه

Cisco Core Security: Network Security Fundamentals

با طراحی مناسب و ایمن سازی دستگاه های شبکه سیسکو ، محافظت از شبکه شما تضمین می شود. این دوره به شما مدل های مختلف استقرار و نحوه ایمن سازی سطح کنترل ، کنترل و داده های دستگاه های شبکه سیسکو را آموزش می دهد.


آموزش فایروال های Palo Alto را با پانوراما مدیریت کنید و در دسترس بودن بالا را پیاده سازی کنید

Manage Palo Alto Firewalls with Panorama and Implement High Availability

استفاده از فایروال های شبکه Palo Alto یک راه عالی برای ایمن سازی شبکه شما است، اما مدیریت چندین NGFW می تواند دشوار باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه چندین فایروال را از یک شیشه واحد مدیریت کنید و در دسترس بودن بالا را پیاده سازی کنید.


آموزش پیکربندی NAT و VPN با استفاده از فایروال های Palo Alto

Configuring NAT and VPN’s Using Palo Alto Firewalls

تغییر آدرس های IP و گسترش شرکت با استفاده از VPN به یکی از اصلی ترین موارد در محیط شبکه امروز تبدیل شده است. با استفاده از Firewall نسل بعدی Palo Alto ، می توانید این کار را با استفاده از NAT و پیکربندی دسترسی از راه دور و سایت به VPN سایت انجام دهید.


آموزش Cisco Core Security: توصیف و پیکربندی VPN ها

Cisco Core Security: Describing and Configuring VPNs

VPN از طریق اینترنت محافظت نشده از ترافیک کسب و کار اطمینان می دهند. بیاموزید که چگونه VPN های سایت به سایت را با استفاده از روترهای Cisco یا VPN های دسترسی از راه دور با استفاده از ASA یا FTD را مستقر کنید.


آموزش Cisco Core Security: امنیت ایمیل با Cisco ESA

Cisco Core Security: Email Security with Cisco ESA

بیش از 65٪ تهدیدهایی که بر شبکه ها تأثیر می گذارند از طریق ایمیل استفاده می شوند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Cisco's Email Security Appliance استفاده کنید تا به شما کمک کند خطرات موجود در شبکه شما را ویران کند.


آموزش Cisco Core Security: امنیت شبکه با Cisco Firepower

Cisco Core Security: Network Security with Cisco Firepower

ایمن سازی مناسب شبکه و دستگاه های شما یک وضعیت امنیتی بسیار مهم است و دستگاه Cisco Firepower Threat Defense نیز دقیقاً برای همین منظور طراحی شده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه دستگاه FTD را برای اطمینان از امنیت شبکه پیکربندی کنید.


آموزش Cisco Core Security: حفاظت و تشخیص Endpoint با Cisco AMP

Cisco Core Security: Endpoint Protection and Detection with Cisco AMP

اطمینان از اینکه نقاط پایانی محافظت می شوند ، صرف نظر از اینکه از شبکه سازمانی استفاده می کنند ، ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چه چیزی Cisco AMP for Endpoints را به یک راه حل نسل بعدی ضد نرم افزار تبدیل می کند و نحوه اجرای آن را آموزش می دهد.


آموزش Cisco Core Security: امنیت شبکه با Cisco IOS

Cisco Core Security: Network Security with Cisco IOS

ایمن سازی صحیح صفحه مدیریت برای محافظت از دستگاه های IOS بسیار حیاتی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از طریق استفاده از CLI ، Cisco ISE و Cisco Prime Infrastructure ، سطح مدیریت را به درستی ایمن کنید.


آموزش Cisco Core Security: امنیت ابر

Cisco Core Security: Securing the Cloud

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از محصولات سیسکو و اصول کلی امنیت ابری ، از منابع ابری سازمان خود محافظت کنید.


آموزش استقرار ، اداره و امنیت فایروال های Palo Alto

Deploying, Administering, and Securing Palo Alto Firewalls

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک فایروال جدید Palo Alto را به کار گیرید و به شما امکان می دهد تنظیمات مدیریتی را تنظیم کنید ، مسیریابی را تنظیم کنید ، اشیا create را ایجاد کنید و آنها را در سیاست های امنیتی برای شکل دادن به ترافیک شبکه شرکت خود استفاده کنید.


آموزش Cisco Core Security: امنیت محتوا با Cisco WSA و Cisco Umbrella

Cisco Core Security: Content Security with Cisco WSA & Cisco Umbrella

تهدیدهایی که از طریق اینترنت برگزار می شوند ، همچنان برای سازمانها از نظر پول و بهره وری هزینه دارند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از ابزار امنیت وب Cisco و Cisco Umbrella برای کمک به کاهش تهدیدات موجود در وب استفاده کنید.


آموزش Cisco Core Security: دسترسی امن به شبکه با استفاده از Cisco ISE

Cisco Core Security: Secure Network Access Using Cisco ISE

اجازه دادن فقط به دستگاههای مجاز برای اتصال به شبکه شرکتی در حالی که همچنان بهره وری عملیاتی را حفظ می کنیم کار سختی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Cisco ISE برای پیاده سازی 802.1X استفاده کنید تا مطمئن شوید فقط دستگاههای مجاز به شبکه شما متصل هستند.


آموزش فایروال های Palo Alto را نصب ، مدیریت و ایمن کنید

Deploy, Administer, and Secure Palo Alto Firewalls

شبکه های پالو آلتو یکی از اولین فایروال های نسل بعدی را ایجاد کرد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه آن را برای ایجاد امنیت در ترافیک و محافظت از شبکه خود به کار بگیرید.


آموزش قهرمان امنیت فناوری اطلاعات: اعتماد صفر

IT Security Champion: Zero Trust

این دوره به شما می آموزد که Zero Trust چیست، اصول کلیدی Zero Trust و یک مورد معمول برای استقرار آن. کرک بازاریابی کنار گذاشته خواهد شد و شما را قادر می سازد تا Zero Trust را به تیم خود قهرمان کنید.


آموزش Cisco Core Security: مفاهیم امنیتی

Cisco Core Security: Security Concepts

تهدیدها می توانند شبکه را ویران کنند ، اما راه حل های امنیتی سیسکو به کاهش آنها کمک می کند. این دوره تهدیداتی را که باید از آنها آگاه باشید و همچنین نحوه کاهش آنها را با استفاده از وسایل خودکار امنیتی یا Cisco Talos به شما آموزش می دهد.


آموزش جلوگیری از تهدیدات با استفاده از فایروال های Palo Alto

Preventing Threats Using Palo Alto Firewalls

تهدیدهای امروزی در حال تحول هستند و بسیاری از آنها در ترافیک رمزگذاری شده پنهان می شوند. این دوره به شما می آموزد که از NGFW & Threat Prevention Cloud Palo Alto برای متوقف کردن محتوای مخرب، از جمله حملات روز صفر و DoS، حتی اگر ترافیک رمزگذاری شده است، استفاده کنید.


آموزش F5 BIG-IP Fundamentals

F5 BIG-IP Fundamentals

وقتی شخصی سعی می کند به برنامه ای که شما ارائه می دهید دسترسی پیدا کند، انتظار دارد که همیشه در دسترس باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از دستگاه F5 BIG-IP برای در دسترس و ایمن نگه داشتن برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش یک آزمایشگاه شبکه خانگی با استفاده از شبیه سازی شبکه ایجاد کنید

Create a Home Networking Lab Using Network Emulation

بدون راهی برای تمرین آنچه در هنگام تماشای دوره Pluralsight یاد می گیرید، درک کامل مفاهیم و دستورات بسیار دشوارتر است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک آزمایشگاه شبکه خانگی بسازید تا در کنار هر دوره شبکه ای آن را دنبال کنید.