Kundai Dzawo

یادگیری دیجیتال، تجارت و سرمایه گذاری

سلام،

من کوندای هستم، یک مربی یادگیری دیجیتال و مربی تجزیه و تحلیل فنی.  از اشتراک گذاری آنچه می دانم و کمک به دیگران برای یادگیری لذت می برم. من یک مربی هستم زیرا در هر دو طرف معادله آموزش و یادگیری بوده ام. من با اشتیاق و هدف زیادی تدریس می کنم زیرا انتقال اطلاعات مفید برای من مهم است. هدف من این است که همه دانش آموزانم آنچه را که به آنها می آموزم استفاده کنند و از آن برای داشتن آینده ای موفق استفاده کنند. 

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من را انجام دهید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من ارسال کنید. پیام دهید و ببینم چه کاری می توانم انجام دهم.

سلب مسئولیت و هشدار خطر:

تجارت و سرمایه‌گذاری پاداش‌های بالقوه قابل‌توجهی را ارائه می‌کند، اما خطرات قابل‌توجهی نیز دارد. شما باید از این خطرات آگاه باشید و مایل به پذیرش آنها باشید. با پولی که توانایی از دست دادن آن را ندارید معامله نکنید.

کلاس هایی که من تدریس می کنم نه خدمات مشاوره سرمایه گذاری هستند و نه باید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری تلقی شوند. داده ها و اطلاعات ارائه شده صرفاً برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی است. هیچ چیز در محتوا، کلاس‌ها یا اطلاعاتی که ارائه می‌دهم نباید به عنوان توصیه‌ای برای خرید یا فروش سهام، معاملات آتی، شاخص‌ها، فارکس، ارزهای دیجیتال یا کالاها تفسیر شود. عملکرد گذشته هر سیستم یا روش معاملاتی لزوماً نشان دهنده نتایج آتی نیست.

سرمایه‌گذاری در سکه‌ها یا توکن‌های ارزهای دیجیتال بسیار سوداگرانه است. بازار تا حد زیادی تنظیم نشده است و هرکسی که به آن فکر می کند باید آماده باشد که کل سرمایه گذاری خود را از دست بدهد. قراردادهای متفاوت (CFD) ابزارهای پیچیده ای هستند و با ریسک بالایی در از دست دادن سریع پول به دلیل اهرم همراه هستند. تقریباً 73 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD ضرر می‌کنند. باید به دقت بررسی کنید که آیا می دانید CFD چگونه کار می کند و آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید.

اگر در مورد مسائل مالی به کمک نیاز دارید، اکیداً توصیه می‌شود با یک مشاور مالی حرفه‌ای مشورت کنید.

 

دوره های این مدرس:

آموزش معاملات رمزنگاری و سهام با استفاده از شاخص RSI برای مبتدیان

Crypto & Stock Trading Using RSI Indicator for beginners

"به "استفاده از شاخص RSI برای مبتدیان" خوش آمدید. چه یک معامله گر باتجربه باشید که به دنبال اصلاح استراتژی های خود هستید یا یک مبتدی کاملاً مشتاق یادگیری این روش. .."


آموزش TradingView برای مبتدیان

TradingView Tutorial for Beginners

" الزامات: به یک حساب TradingView دسترسی داشته باشید. حساب رایگان در دسترس است. هیچ تجربه TradingView مورد نیاز نیست. شما هر آنچه را که باید بدانید ab را یاد خواهید گرفت. .."