Warner Chaves

وارنر یک استاد خبره ، MVP و مشاور اصلی در SQL Server در Pythian ، یک شرکت جهانی مستقر در کانادا و متخصص در خدمات داده و زیرساخت است. فعالیت کوتاه مدت در برنامه نویسی .NET منجر به شکل گیری اولیه DBA وی شد و برای مشتریان سازمانی در سازمان ITO هیولت-پاکارد کار می کرد. از HP او به سمت موقعیت فعلی خود در Pythian رفت و چندین مشتری را در اندازه ها و صنایع مختلف مدیریت کرد. او تیم بسیار با استعدادی از متخصصان داده را هدایت می کند که با انواع راه حل های داده ، کار را روان و نوآورانه انجام می دهند. هنگامی که او در خارج از دفتر کار خود در اتاوا ، انتاریو کار نمی کند ، می توان او را در سواحل شنی کشور زادگاه خود کاستاریکا پیدا کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش SnowPro Core: بارگیری و تخلیه داده ها

SnowPro Core: Data Loading and Unloading

این دوره به معرفی قابلیت‌های Snowflake در بارگیری و تخلیه داده می‌پردازد. اینها برای پیکربندی ایمن حساب بسیار مهم هستند و جزء ضروری آزمون SnowPro Core هستند.


آموزش کار با داده های نیمه ساختار یافته با Snowflake

Working with Semi-structured Data with Snowflake

Snowflake از داده های نیمه ساختاریافته پشتیبانی کامل می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه طرحواره را در خواندن، بارگذاری و نوشتن در قالب های فایل نیمه ساختاریافته، کار با انواع داده ها برای تفسیر فیلدهای نیمه ساختاریافته و موارد دیگر، اعمال کنید.


آموزش حاکمیت داده ها: اجزای کلیدی و چارچوب ها

Data Governance: Key Components and Frameworks

اکنون هر سازمانی در جهان به داده ها متکی است. این دوره مفاهیم کلیدی برای درک حاکمیت داده را معرفی می کند. شما در مورد اجزای کلیدی، عملکردها، نقش ها و چارچوب های موجود برای یک برنامه حاکمیت داده بحث خواهید کرد.


آموزش شروع با معماری داده برای مدیریت محصولات داده

Getting Started with Data Architecture for Managing Data Products

این دوره مفاهیم کلیدی برای یادگیری موفقیت آمیز معماری و مدیریت یک محصول داده را معرفی می کند. رویکردهای مختلف مدیریت داده و همچنین فرآیند جمع آوری داده های مورد نیاز محصول را مشاهده خواهید کرد.


آموزش پایگاه داده Azure SQL برای SQL Server DBA

Azure SQL Database for the SQL Server DBA

Azure SQL Database پایگاه داده مایکروسافت به عنوان یک سرویس است. این دوره به شما کمک می کند تا از مهارت های موجود SQL Server خود بهره مند شوید و در مورد مدیریت ، در دسترس بودن زیاد و عملکرد اولین راه حل ابر یاد بگیرید.


آموزش مدیریت بسترهای نرم افزاری داده Snowflake سازمانی

Managing an Enterprise Snowflake Data Platform

Snowflake مجموعه ای غنی از ویژگی های امنیتی ، مدیریت منابع و اشتراک داده را ارائه می دهد. این دوره ویژگی های پیشرفته ای را شامل می شود که به شما کمک می کند تا نیازهای خود را برآورده کرده و زندگی خود را هنگام استفاده از Snowflake در کل شرکت آسان تر کنید.


آموزش انبار داده Azure SQL: نگاه اول

Azure SQL Data Warehouse: First Look

Azure SQL Data Warehouse پایگاه داده Microsoft Azure به عنوان یک سرویس است. این دوره تفاوت بین این سرویس و SQL Server ، طراحی پایگاه داده شما برای سرویس ، بارگیری و مهاجرت داده ها ، مقیاس گذاری و نظارت پایه را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی SQL Server در RDS آمازون

Implementing SQL Server on Amazon RDS

راهنمایی برای مدیران پایگاه داده برای پیاده سازی SQL Server در RDS آمازون.


آموزش برنامه نویسی پایگاه داده با Pyodbc: Python Playbook

Database Programming with Pyodbc: Python Playbook

Pyodbc پایتون و استاندارد ODBC را گرد هم آورده است ، ترکیبی قدرتمند برای انجام توسعه پایگاه داده. این دوره شامل مواردی است که شما برای توسعه کد پایگاه داده خود با Pyodbc نیاز دارید و همچنین درک آنچه در سمت پایگاه داده اتفاق می افتد.


آموزش Microsoft Azure Developer: اتصال به Storage

Microsoft Azure Developer: Connecting to Storage

سفر لاجوردی خود را در مسیر درست آغاز کنید. این دوره نحوه اتصال به Azure Storage Accounts ، SQL Databases و Redis Cache را با استفاده از محبوب ترین ابزارهای کلاینت به شما آموزش می دهد ، همه اینها ضمن رعایت بهترین روش ها و پیکربندی های امنیتی است.


آموزش ارائه داده در زمان واقعی با Azure و Power BI Streaming

Delivering Real-time Data with Azure and Power BI Streaming

فقط با استفاده از سرویس های Azure و قابلیت پخش جریانی Power BI ، می توانید داشبوردهایی در زمان واقعی بسازید. این دوره به شما نحوه استفاده از خدمات Azure برای تجزیه و تحلیل داده های بی درنگ و نحوه استفاده از تجسم جریان داخلی در Power BI را آموزش می دهد.


آموزش SnowPro Advanced Data Engineer: Storage and Data Protection

SnowPro Advanced Data Engineer: Storage and Data Protection

این دوره به معرفی قابلیت های Snowflake در ذخیره سازی و حفاظت از داده ها می پردازد. اینها برای تضمین یکپارچگی داده ها حیاتی هستند و از اجزای مورد نیاز آزمون SnowPro Data Engineer هستند.


آموزش حاکمیت داده: عملیات و بهترین شیوه ها

Data Governance: Operations and Best Practices

این دوره مفاهیم کلیدی برای اجرای موفقیت آمیز یک برنامه حاکمیت داده را معرفی می کند. شما ایجاد برنامه، عملکردها و نقش های اصلی آن، و بهترین شیوه ها و چالش های رایجی که یک برنامه حاکمیت داده با آن مواجه است را بررسی خواهید کرد.


آموزش کار با دیتا

Working with Data

این دوره مفاهیم کلیدی را برای کار ماهرانه با داده ها معرفی می کند - تمیز کردن داده ها، پیش پردازش، دستکاری، تبدیل، و مفاهیم اصلی تجسم و تفسیر داده ها. شما همچنین از طریق نمونه هایی با مجموعه داده ارائه شده کار خواهید کرد.


آموزش Snowflake Cloud Data Platform: شروع به کار

Snowflake Cloud Data Platform: Getting Started

Snowflake یک راه حل پلت فرم داده در مقیاس پتابایت مدیریت شده است که با سه ارائه دهنده اصلی ابر سازگار است: AWS، Google Cloud و Microsoft Azure. این دوره مفاهیم، ​​اصول طراحی و ابزارهایی را برای کمک به شروع پذیرش پوشش می دهد.


آموزش SnowPro Core: دسترسی به حساب و امنیت

SnowPro Core: Account Access and Security

این دوره به معرفی قابلیت‌های Snowflake برای امنیت شبکه، روش‌های احراز هویت، مدل‌های مجوز و حاکمیت داده می‌پردازد. اینها برای پیکربندی ایمن حساب بسیار مهم هستند و جزء ضروری آزمون SnowPro Core هستند.


آموزش Snowflake Cloud Data Platform: شروع کار

Snowflake Cloud Data Platform: Getting Started

Snowflake تنها راه حل کاملاً مدیریت شده پلت فرم داده های مقیاس petabyte است که با AWS ، Google Cloud و Azure سازگار است. این دوره شامل مواردی است که برای درک ارزش پیشنهادی Snowflake و آغاز سفر با استفاده از این بستر داده نیاز دارید.


آموزش انجام وظایف تحلیل داده با Snowflake

Performing Data Analytic Tasks with Snowflake

Snowflake مجموعه ای از ویژگی های عمیق و گسترده را برای وظایف تحلیل داده ارائه می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه کارهای رایجی مانند نمونه برداری از داده ها، تقریب نتایج، نوشتن پرس و جو با CTE، نماها، سوالات فرعی، توابع تحلیلی و غیره را انجام دهید.