Ranjan Relan

Ranjan Relan یک مشاور استراتژی داده و فناوری با بیش از 11 سال تجربه در زمینه تجزیه و تحلیل است که شامل کار بر روی یادگیری ماشین ، پروژه های بزرگ داده و مسکن داده است. وی در توسعه استراتژی داده ، استراتژی پذیرش ابر ، استراتژی تجزیه و تحلیل ، معماری راه حل و غیره به مشتریان سراسر دامنه Hi Tech ، Telecom و Pharma کمک کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش نشان دادن ارزش تجاری Power BI

Demonstrating the Business Value of Power BI

Power BI ابزار هوش تجاری مایکروسافت برای ایجاد تجسمهای تعاملی و خیره کننده است. این دوره به شما نحوه ایجاد گزارشها و داشبوردهای ایجاد و انتشار آنها در cloud و همچنین در Power BI App را آموزش می دهد.


آموزش بهینه سازی راه حل های Microsoft Azure AI

Optimizing Microsoft Azure AI Solutions

پلت فرم Azure مبتنی بر ابر مایکروسافت چندین سرویس هوش مصنوعی مانند AzureML Compute Cluster ، Azure HDInsight ، Azure Databricks ، Azure DevOps را ارائه می دهد. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی ، استقرار و بهینه سازی برنامه های ساخته شده با ...


آموزش اولین داشبورد خود را با Tableau بسازید

Build Your First Dashboard with Tableau

در صورتی که به دنبال دوره ای سریع برای شروع در Tableau برای ایجاد تجسم های عالی هستید ، در مکان مناسب هستید. در اینجا خواهید آموخت که چگونه نمودارهای اساسی مانند Line Chart ، Bar Plot ، Maps و غیره را بسازید و برای ساخت اولین داشبورد خود ادامه دهید.


آموزش انتقال: طراحی شبکه های عصبی برای داده های شما

Transfer Learning: Tailoring Neural Networks for Your Data

یادگیری انتقال یکی از مفاهیم اصلی است که برای ساخت برنامه‌های هوش مصنوعی مولد استفاده می‌شود. این دوره اصول یادگیری انتقالی و همچنین استراتژی های پیشرفته ای مانند تنظیم دقیق و استخراج ویژگی را آموزش می دهد.


آموزش SnowPro Core: Transformation Data

SnowPro Core: Data Transformation

به عنوان بخشی از این دوره، یادگیرنده نحوه تبدیل داده ها را با استفاده از ابزار Snowflake بر روی داده های ساختاریافته، نیمه ساختاریافته و بدون ساختار کشف و درک خواهد کرد.


آموزش پرس و جوهای داده را با LangChain ساده کنید

Streamline Data Queries with LangChain

این دوره به شما ملزومات پرس و جوی LangChain، بهینه سازی عملکرد برای بازیابی سریع داده ها، تکنیک های پیشرفته مانند پرس و جوهای تودرتو، پیوستن ها و استراتژی های عیب یابی را به شما می آموزد.