Myra B

مربی پرشور آنلاین

من مایرا هستم، یک کارآفرین آنلاین و مهندس ارشد DevOps با اشتیاق به آموزش و به اشتراک گذاری دانش در صنعت ابر.

من در رایانش ابری تخصص دارم —مخصوصاً AWS. من این امتیاز را داشته ام که زیرساخت های ابری را برای انواع شرکت ها و مشتریان بومی ابری، عمدتاً به عنوان یک مهندس ارشد DevOps، مدیریت کنم. تجربه عملی من با مشتریان سازمانی در سطح جهانی در شکل دادن به رویکرد من برای حل مشکل و نوآوری بسیار ارزشمند بوده است.

علاوه بر تخصص فنی خود، من یک مدافع قوی برای رشد شغلی و توسعه حرفه ای هستم. من به توانمندسازی دیگران برای دستیابی به اهداف شغلی خود اعتقاد دارم، خواه پیشرفت در صنعت فناوری باشد یا انتقال به نقش های جدید. از طریق دوره‌هایم، هدف من ارائه بینش‌های ارزشمند و واقعی در دنیای واقعی و مهارت‌های عملی است که می‌تواند به شما کمک کند شغل خود را ارتقا دهید و فرصت‌های شغلی را که شایسته آن هستید به دست آورید.

من همچنین به فیلم‌برداری و ویرایش ویدیوها علاقه دارم و خلاقیت را به دنیای فنی می‌آورم. من عاشق ارتباط با یادگیرندگان جاه طلب هستم، بنابراین برای حفظ ارتباط با من در لینکدین راحت باشید!

دوره های این مدرس:

تسلط بر لینکدین برای متخصصان فناوری: یک برند بسازید و استخدام شوید

Mastering LinkedIn for Tech Professionals: Build a Brand and Get Hired

"چرا به عنوان یک متخصص فنی به این دوره آموزشی لینکدین نیاز دارید؟ در چشم‌انداز فناوری رقابتی امروز، داشتن مهارت‌های مناسب ضروری است، اما دانستن چگونگی تأثیرگذاری. .."