Muhammad Awan

محمد آوان مدیر ارشد Splunk در کار در بخش عمومی است. به مدت یک دهه با Splunk و فناوری های مرتبط با علوم داده ارتباط داشته است. Splunk Certified Admin و Splunk Certified کاربر کاربر. Microsoft Certified Solutions Exert و Microsoft Certified Solutions Associate (Office 365) MCSA (پیام رسانی). تجربه استفاده از شبکه ها و فناوری های امنیتی. وی در گذشته به عنوان هیئت علمی بازدید کننده در دانشگاه های مختلف راهنمایی و تدریس می کرده است. عاشق کسب مهارت های جدید و انتشار دانش است.
دوره های این مدرس:

آموزش Splunk Enterprise Administration: نظارت و ایجاد ورودی ها

Splunk Enterprise Administration: Monitoring and Creating Inputs

در این دوره شما تکنیک ها و روش های ورودی متفاوتی را که Splunk Enterprise برای بلعیدن داده به روش ایمن ، قابل اعتماد و سازگار از منابع مختلف و در قالب های مختلف ارائه می دهد ، فرا خواهید گرفت.


آموزش تنظیم و ایجاد جستجوهای همبستگی در Splunk Enterprise Security

Tuning and Creating Correlation Searches in Splunk Enterprise Security

با برنامه ریزی ، طراحی ، توسعه ، تنظیم و استقرار جستجوی همبستگی در Splunk Enterprise Security v6 آشنا شوید. درک و مدیریت جستجوهای خاص ES و همچنین تنظیم چارچوب دارایی و هویت برای غنی سازی داده ها و کمک به تحقیقات.


آموزش جستجوی پیشرفته و گزارش با Splunk Enterprise

Advanced Searching and Reporting with Splunk Enterprise

این دوره روشهای جستجو و گزارشگری متفاوتی را برای حل مشکلات پیچیده تجزیه و تحلیل و گزارشگری به شما آموزش می دهد. این برنامه همچنین بر توسعه جستجوی قوی ، بهینه و کارآمد تمرکز خواهد کرد.


آموزش Splunk Enterprise Administration: تجزیه و دستکاری داده ها

Splunk Enterprise Administration: Parsing and Manipulating Data

این دوره روشهای مختلف تجزیه و دستکاری داده ها را در Splunk در زمان شاخص آموزش می دهد. این کلیه جنبه های مرحله تجزیه داده ها را شامل می شود و به شما می آموزد که از طریق بررسی ، تجزیه و تحلیل و تبدیل داده ها ، فرآیند را سفارشی کنید.