Jill Gundersen

جیل یک توسعه دهنده نرم افزار مستقل است که روی همه موارد فنی کار می کند و آن را دوست دارد. تمرکز اصلی وی در توسعه برنامه های وب با استفاده از فن آوری های مایکروسافت یا پشته LAMP بسته به نیاز مشتری او بوده است. جیل از وقت خود در تدریس در کالج محلی لذت می برد ، اما اکنون تمرکز خود را بر روی آموزش دانشجویان از طریق دوره های Pluralsight گذاشته است. و اگر تعجب می کردید ، هان ابتدا تیراندازی کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول PHP

PHP Fundamentals

با پرکاربردترین زبان برنامه نویسی سمت سرور جهان ، PHP ، شروع کنید. این دوره به شما مبانی برنامه نویسی PHP روی پشته LAMP (Linux ، Apache ، MySQL و PHP) را آموزش می دهد.


آموزش اجزای بوت استرپ: Playbook

Bootstrap Components: Playbook

این دوره به شما در مورد بسیاری از م Bلفه هایی که بوت استرپ ارائه می دهد به شما آموزش می دهد و به شما کمک می کند تا از این م componentsلفه ها برای آسان تر و سریعتر کردن رابط کاربری استفاده کنید.


آموزش PHP شی گرا

Object-Oriented PHP

در زبان های برنامه نویسی مدرن مانند PHP، شما باید اصول برنامه نویسی شی گرا را بدانید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه نویسی شی گرا را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی کنید.


آموزش ذخیره داده ها در HTML

Storing Data in HTML

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد که داده کوچکی از اطلاعات کاربر را بدون استفاده از پایگاه داده ذخیره کنید. این دوره به شما نحوه ذخیره سازی داده ها در HTML و بدون استفاده از پایگاه داده را آموزش می دهد.


آموزش آشنایی با PHP MVC با CakePHP

Introduction to PHP MVC with CakePHP

مقدمه ای بر ساخت وب سایت PHP MVC با استفاده از CakePHP Framework. این دوره شامل نصب و راه اندازی محیط شما است و شما را در فرآیند ایجاد یک برنامه کاربردی وب راهنمایی می کند.


آموزش PHP شی گرا

Object-Oriented PHP

این دوره اصول اولیه برنامه نویسی شی گرا با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP را به شما آموزش می دهد.


آموزش متغیرهای از پیش تعریف شده PHP

PHP Predefined Variables

تعامل و کاربردپذیری یک هدف مشترک هنگام ایجاد یک وب سایت است. این دوره توسعه دهندگان PHP را که PHP می دانند و می خواهند از متغیرهای از پیش تعریف شده داخلی ، از جمله بارگذاری پرونده ها از طریق فرم و متغیرهای سرور ، استفاده کنند ، هدف قرار می دهد.


آموزش استفاده از آرایه ها و مجموعه ها در TypeScript 5

Using Arrays and Collections in TypeScript 5

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مجموعه ها در TypeScript از جمله آرایه ها، تاپل ها، نقشه ها و مجموعه ها استفاده کنید.


آموزش HTML اصلی برای کودکان

Basic HTML for Kids

هر برنامه نویس وب در برهه ای از زمان باید اصول HTML را بداند. این دوره اصول زبان HTML شامل برچسب ها و ویژگی های آنها را پوشش می دهد.