Jason Browning

جیسون براونینگ یک متخصص داده و تجزیه و تحلیل با تجربه گسترده در بخش های دولتی و خصوصی است. به عنوان یک Tableau Desktop Certified Professional ، جیسون دوست دارد تجسم داده هایی را ایجاد کند که هم اطلاعات را تحریک می کند و هم باعث ایجاد انگیزه می شود. او قادر به درگیری داده های نامرتب در داخل و خارج Tableau است و با استفاده از SQL برای جستجوی پیچیده ها. او در درجه اول در بخش آموزش عالی فعالیت می کند ، جایی که در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی اثربخشی نهادی در دانشگاه ایالتی دیکسی خدمت می کند. او دوست دارد سیستم های اطلاعاتی را با SQL مورد بازجویی قرار دهد تا به س questionsالات تجاری پاسخ دهد و مصرف کنندگان داده های خود را راضی کند. جیسون با همسر و دو همراه سگ خود در جنوب یوتا زندگی می کند و عاشق بیرون رفتن یا کارهای نجاری است. حتی در این کارها ، او به دنبال داده های بعدی یعنی الهام است!
دوره های این مدرس:

آموزش متغیرهای طبقه بندی شده را به متغیرهای کمی تبدیل کنید

Convert Categorical Variables into Quantitative Variables

این دوره روش های اساسی برای تبدیل متغیرهای طبقه بندی به متغیرهای کمی برای تجزیه و تحلیل با استفاده از پایتون را معرفی می کند. بدون داده های به درستی آماده شده، احتمالا مدل شما نادرست یا ناقص است.


آموزش ترسیم داده ها با پانداها

Plotting Data with Pandas

این دوره شما را با توابع اولیه رسم داده در پایتون آشنا می کند که به شما کمک می کند تجسم داده های واضح و پویا را برای برقراری ارتباط تجزیه و تحلیل و یافته ها با مخاطبان مختلف ایجاد کنید.


آموزش اعتبار سنجی داده ها با استفاده از ادعاها در R

Validating Data Using Asserts in R

تأیید اینکه داده های شما فرضیات خاصی را برآورده می کنند می تواند کلید موفقیت در تجزیه و تحلیل یا پروژه برنامه نویسی شما باشد. این دوره ادعاها را معرفی می کند ، ابزاری کاربردی که به شما امکان می دهد مفروضات مربوط به داده های خود را تأیید کنید.


آموزش آماده سازی داده ها برای تجزیه و تحلیل با Alteryx

Data Preparation for Analysis with Alteryx

Alteryx ابزاری قدرتمند برای دسترسی به داده های شما و آماده سازی آن ها برای تجزیه و تحلیل است. این دوره شما را با توابع رایج در Alteryx آشنا می کند که به شما کمک می کند تا داده های خود را پاک کنید تا کارایی آن برای تجزیه و تحلیل بیشتر افزایش یابد.


آموزش وارد کردن قالبهای معمول پرونده داده: R Playbook

Importing Common Data File Formats: R Playbook

خواه پرونده مشترک CSV یا Excel یا پرونده های برنامه های آماری تخصصی ، R به شما امکان می دهد داده ها را از منابع مختلف وارد کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه داده ها را از انواع قالب ها برای تجزیه و تحلیل بیشتر به R وارد کنید.


آموزش اولین داشبورد خود را با Chartio بسازید

Build Your First Dashboard with Chartio

این دوره به شما یاد می دهد که اولین داشبورد خود را با استفاده از Chartio ، یک نرم افزار تحت وب به عنوان خدماتی ایجاد کنید که می تواند به شما در ایجاد سریع تجسم های تأثیرگذار کمک کند.


آموزش Tableau Desktop Certified Professional: Visual Best Practices

Tableau Desktop Certified Professional: Visual Best Practices

این دوره شما را با بهترین روش‌هایی آشنا می‌کند که به شما کمک می‌کند تجسم‌های مؤثرتری ایجاد کنید و به شما کمک می‌کند تا در آزمون Tableau Desktop Certified Professional قبول شوید.


آموزش تبدیل شدن به یک دانشمند داده

Becoming a Data Scientist

این دوره شما را با نقش یک دانشمند داده و چگونگی تبدیل شدن به آن آشنا می کند.


آموزش پرس و جو از داده ها از PostgreSQL

Querying Data from PostgreSQL

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از PostgreSQL برای نوشتن درخواستهایی که اطلاعات را از پایگاه داده بازیابی می کنند ، استفاده کنید. با استفاده از SQL ، نحوه انتخاب داده های مورد نیاز ، فیلتر کردن آنها و جمع آوری داده ها از جداول مختلف را یاد خواهید گرفت.


آموزش ارتباط نتایج مدل و بینش داده برای دانشمندان داده

Communicating Model Results and Data Insights for Data Scientists

انتقال نتایج یک تجزیه و تحلیل بسیار مهم است موفقیت به عنوان یک دانشمند داده این دوره خواهد شد به شما یاد می دهد که چگونه از استراتژی های مختلف برای اطمینان استفاده کنید که بتوانید نتایج آن را به وضوح بیان کنید مدل ها و بینش های شما که شناسایی می کنید.


آموزش دستکاری داده ها با Alteryx

Data Manipulation with Alteryx

این دوره شما را با توابع رایج در Alteryx آشنا می کند که به شما کمک می کند تا داده های خود را دستکاری کنید تا کارایی آن را برای تجزیه و تحلیل بیشتر افزایش دهید.


آموزش ترکیب و فیلتر کردن داده ها با PostgreSQL

Combining and Filtering Data with PostgreSQL

این دوره به شما می آموزد که چگونه از PostgreSQL برای گسترش سeriesالات خود برای فیلتر کردن و ترکیب داده ها استفاده کنید. با استفاده از SQL ، نحوه پیوستن داده ها از چند جدول ، ترکیب مجموعه نتایج و استفاده از توابع جمع و پنجره را خواهید آموخت.


آموزش شرکت در آزمون: متخصص تجزیه و تحلیل خبره (CAP)

Taking the Exam: Certified Analytics Professional (CAP)

آزمون Certified Analytics Professional یک گواهینامه معتبر جهانی برای متخصصان تجزیه و تحلیل است. این دوره شما را با آزمون آشنا می کند.