Miguel Saavedra

میگل Saavedra نویسنده ، معمار راه حل ها ، و مربی متخصص در AWS ، داده های بزرگ ، اتوماسیون و امنیت است. وی در چندین شرکت در امور مالی/فین تک ، آموزش و پزشکی و همچنین برخی از پروژه های دولتی کار کرده است. وی در مورد راه حلهای ابری و پیش فرض برای داده های بزرگ با تمرکز بر تجزیه و تحلیل شبکه و یادگیری ماشین ، تحقیق و تحقیق کرده است. وی همچنین ابزارهای CICD کاملاً در دسترس و خودکار را برای ریز خدمات با توان بالا در AWS طراحی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش امنیت پیشرفته شبکه در AWS

Advanced Network Security on AWS

AWS طیف وسیعی از خدمات شبکه را فراهم می کند که شما را قادر می سازد یک شبکه منطقی ایزوله و ایمن ایجاد کنید. این دوره ویژگی های امنیتی مختلف VPC ها ، ELB ها و توزیع های Cloudfront را که می توانید استفاده و پیاده سازی کنید ، به شما آموزش می دهد.


آموزش استقرار و نگهداری مدل برای دانشمندان داده

Model Deployment and Maintenance for Data Scientists

خط لوله یادگیری ماشین تنها به ساخت مدل ختم نمی شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدل های یادگیری ماشین خود را به عنوان نقطه پایانی رابط برنامه نویسی برنامه (API) و نگهداری مورد نیاز برای پشتیبانی از مدل استقرار دهید.


آموزش با استفاده از کنسول مدیریت AWS پشته ها را با AWS CloudFormation ایجاد و مدیریت کنید

Create and Manage Stacks with AWS CloudFormation Using the AWS Management Console

زیرساختهای خودکار خود را به شما می دهد الگوهای قابل تکرار و قابل استفاده مجدد برای پروژه های مختلف. این دوره بهترین روش ها را برای ایجاد و مدیریت پشته ها در کنسول Cloudformation به شما می آموزد.


آموزش زیرساخت AWS با پایتون: شروع کار

AWS Infrastructure with Python: Getting Started

خودکارسازی زیرساخت های شما به طور معمول به یادگیری زبان های برنامه نویسی جدید و غیرضروری نیاز دارد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از AWS CDK برای ساختن منابع برنامه ابری خود با استفاده از زبان برنامه نویسی آشنا Python استفاده کنید.