Matt Tester

مت یک معمار ، توسعه دهنده و مربی باتجربه است. او با ساده ساختن مجتمع ، افتخار می کند که راه های جدید و بهتری را برای کار با فن آوری پیدا کند ، و دروس آموخته شده را به اشتراک بگذارد. به عنوان مشاور اصلی در Pure Blue ، Matt با استفاده از Azure ، .NET و JavaScript در مورد برنامه های ابری توسعه و مشاوره می دهد. مت در کریستچرچ ، نیوزیلند زندگی می کند و در آنجا از دویدن در کوه و وزنه برداری سنگین لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure برای توسعه دهندگان .NET - الگوها و معماری ابر

Microsoft Azure for .NET Developers - Cloud Patterns and Architecture

سیستم های ساختمانی در ابر به شما توانایی ساختن برنامه های مقیاس پذیر ، انعطاف پذیر و بسیار در دسترس را می دهد. این دوره الگوهای طراحی و معماری سیستم را برای برنامه های کاربردی در Microsoft Azure به شما ارائه می دهد.


آموزش امن کردن اسرار برنامه در ASP.NET Core

Securing Application Secrets in ASP.NET Core

با نحوه محافظت از گذرواژه ها ، کلیدهای API و سایر اسرار برنامه در برنامه های ASP.NET آشنا شوید. روشهای توسعه ایمنی که خواهید آموخت ، محافظت از محیط تولید را از آسیب های سوicious یا تصادفی آسان تر می کند.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی قابل تنظیم با استفاده از میزبان عمومی دات نت 5

Building Configurable Applications Using .NET 5 Generic Host

مسیرهای رمزگذاری شده، URL ها و سایر تنظیمات برنامه های شما را غیر قابل انعطاف و تغییر آن ها دشوار می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از .NET Generic Host و Configuration API در برنامه های خود استفاده کنید و به آنها اجازه می دهد بدون ...


آموزش محافظت از اطلاعات حساس از قرار گرفتن در معرض در برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET

Protecting Sensitive Data From Exposure in ASP.NET and ASP.NET Core Applications

ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی ، مالی یا اطلاعات حساس دیگر از سرقت یا مواجهه با مدیریت فعال است. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های حساس را در برنامه های خود و اقدامات محافظتی که می تواند برای حفظ امنیت آنها استفاده کند ، شناسایی کنید.