Arda Hayri Abay

Arda Hayri Abay یک برنامه نویس پرشور نرم افزار محاسبات کوانتومی و مدیر بخش (مدرس) در دانشگاه استنفورد است. او با تکمیل برنامه نه ماهه محاسبات کوانتومی و ریاضیات سازماندهی شده توسط IBM، که توسط محققان MIT و دانشگاه آکسفورد آموزش داده شده است، با معدل 99.1٪ در یک بورسیه تحصیلی، یک رکورد برجسته در این زمینه دارد. آردا همچنین تجربه ارزشمندی را در بانک سیتی به عنوان یک شرکت کننده بینش اولیه به دست آورده است. او با سه سال تجربه تدریس، اکنون تخصص خود را در مورد Udemy به اشتراک می گذارد و هدف آن الهام بخشیدن و آموزش زبان آموزانی است که مشتاق هستند به دنیای هیجان انگیز محاسبات کوانتومی بپردازند.
دوره های این مدرس:

راهنمای کامل محاسبات کوانتومی - مقدمه و آماده سازی [ویدئو]

The Complete Guide to Quantum Computing - Introduction and Preparation [Video]

با این دوره پایه سفری جامع به محاسبات کوانتومی را آغاز کنید. این راهنما با پوشش برنامه نویسی کلاسیک، فیزیک کوانتومی، مفاهیم اساسی ریاضی و پایتون، شما را برای آینده فناوری آماده می کند.


مقدمه ای جامع بر مکانیک کوانتومی [ویدئو]

Comprehensive Introduction to Quantum Mechanics [Video]

اصول اصلی مکانیک کوانتومی، دوگانگی موج-ذره و کاربردهای عملی آنها در محاسبات کوانتومی را بیاموزید. این دوره شما را از طریق تئوری کوانتومی، چارچوب های ریاضی و موارد استفاده در دنیای واقعی راهنمایی می کند و شما را برای حرفه ای در فناوری کوانتومی آماده می کند.