Brent Allen

برنت آلن یک متخصص امور مالی و فناوری با مدرک MBA از دانشگاه کوئینز است و یک حسابدار حرفه ای معتبر در کانادا است. وی به عنوان یک متخصص مالی و فناوری برای مشاغل بزرگ در چندین بخش از جمله TD Securities ، McDonald's و BentallGreenOak کار کرده است. وی در نقش خود به عنوان یک تحلیلگر امور مالی و بازرگانی ، مسئول اتوماسیون فرایندهای اصلی مالی با استفاده از Excel ، Access و VBA بوده است. وی به عنوان یک مالک سیستم برای سیستم های اصلی مالی عمل کرده است ، و تیم های مالی و فناوری را در مورد فرآیندها و سیستم ها آموزش داده است. وی به بهبود مداوم فرایندهای مالی با استفاده از پلتفرم مایکروسافت قدرت و همچنین سایر روشهای نوین برای بلعیدن ، تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها معتقد است. او وقتی در یک صفحه گسترده یا پایگاه داده قرار ندارد ، از دنبال کردن تیم های ورزشی محلی تورنتو لذت می برد و یک مدیر تیم فوتبال فانتزی NFL است.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل نتایج مالی در Excel

Analyzing Financial Results in Excel

این دوره مروری بر برخی از برنامه های مهم مالی است که برای مدیریت جریان وجوه نقد و ارزیابی پروژه و همچنین توابع اصلی مالی اکسل در Excel تکمیل شده است.


آموزش با استفاده از DAX با Power BI، Measures ایجاد کنید

Create Measures by Using DAX with Power BI

زبان مدل‌سازی DAX امکان کنترل کامل داده‌های موجود در تصاویر شما را در Power BI می‌دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه معیارهای جدیدی ایجاد کنید که داده ها را به روش هایی که بدون DAX غیرممکن است فیلتر و جمع آوری کنید.


آموزش ساخت اتوماسیون آنلاین اکسل با اسکریپت های Office

Building Excel Online Automation with Office Scripts

اسکریپت های Office برای اکسل به کاربران کمک می کند تا صفحات گسترده وب را به صورت خودکار انجام دهند. این دوره ضمن مقایسه با اتوماسیون ماکرو موجود با استفاده از VBA ، به شما ضبط ، ویرایش و اشکال زدایی اسکریپت های Office را آموزش می دهد.


آموزش محاسبات مدل را با استفاده از DAX ایجاد کنید

Create Model Calculations by Using DAX

زبان مدل‌سازی DAX امکان کنترل کامل داده‌های موجود در تصاویر شما را در Power BI می‌دهد. این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه معیارهای جدیدی ایجاد کنید که داده‌ها را به روش‌هایی که بدون DAX غیرممکن است فیلتر و جمع‌آوری کنید.