Martin Brown

زندگی حرفه ای مارتین به سال 1993 برمی گردد و در حالی که با کامپیوترهای اپل مکینتاش درگیر بود ، از استفاده از پایانه های DEC VAX لذت می برد. در آن زمان ، دست به معنای واقعی کلمه به معنی برداشتن ترمینال توسط دستگیره حمل آن برای انتقال آن به سمت دیگر میز و صفحه لمسی به معنای ایجاد شوک ایستایی بود. البته ، جهان از آن زمان به بعد پیشرفت زیادی کرده است و مارتین افتخار دارد که در لبه فناوری و شبکه اینترنت قرار دارد و با دستگاههایی از سیسکو ، F5 ، Checkpoint ، Infoblox و البته Juniper کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش لایه 2 سوئیچینگ و VLAN در سیستم عامل Junos

Layer 2 Switching and VLANs in Junos OS

در حالی که بسیاری از مهندسان مشتاق شبکه آرزو دارند که در یک شبکه بزرگ سازمانی کار کنند ، انجام این کار به زمان ، فداکاری و دانش نیاز دارد. این دوره برای آموزش و آماده سازی مهندسان شبکه برای کار در محیطهای سازمانی طراحی شده است.


آموزش سیستم عامل Junos و پروتکل مسیریابی OSPF

Junos OS and the OSPF Routing Protocol

در حالی که داشتن یک شبکه سریع برای اطمینان از انتقال داده ها در اطراف یک شرکت با بیشترین سرعت و روان مهم است ، اما همچنان نیاز به مسیریابی ترافیک بین شبکه ها است. این دوره نگاه شما به پروتکل های مسیریابی پویا را آغاز می کند.


آموزش سیستم عامل Junos و پروتکل مسیریابی IS-IS

Junos OS and the IS-IS Routing Protocol

سیستم میانه به سیستم میانی یک پروتکل مسیریابی انتخابی برای بیشتر ارائه دهندگان خدمات بزرگ است. این دوره اصول IS-IS ، پروتکل مسیریابی CLNS و نحوه پیکربندی IS-IS را بر روی دستگاه های شبکه مبتنی بر سیستم عامل Junos به شما می آموزد.


آموزش سیستم عامل Junos و در دسترس بودن بالا

Junos OS and High Availability

سازمان ها خواهان اتصال سریع شبکه هستند. در این تلاش برای سرعت، موضوع دسترسی بالا را می توان به راحتی فراموش کرد. این دوره به شما اصول اولیه دسترسی بالا را قبل از بررسی ویژگی‌های افزونگی موجود در Junos OS می‌آموزد.


آموزش فعال کردن دسترسی از راه دور با VPN های سیسکو

Enabling Remote Access with Cisco VPNs

اهمیت راه حل های کارگر از راه دور در ماه های اخیر کاملاً مشهود شده است و دانستن چگونگی پیکربندی و پشتیبانی از راه حل های VPN دسترسی از راه دور برای پشتیبانی از کارگران از راه دور بسیار مهم است و این دوره است که این دوره ارائه می شود.


آموزش شروع کار با ساعت سیسکو Stealthwatch

Getting Started with Cisco Stealthwatch

تیم های امنیتی نیاز به درک کاملی از تهدیدات احتمالی امنیتی ، چه داخلی و چه خارجی دارند که می توانند شبکه را مختل کنند. Stealthwatch می تواند شبکه ها را از نظر تهدیدات احتمالی رصد کند ، اما قبل از آن می توانید بدانید که چگونه نصب کنید و ...


آموزش مسیریابی مستقل از پروتکل در سیستم عامل Junos

Protocol Independent Routing in Junos OS

داشتن یک شبکه سریع عالی است، اما اگر بتوانید به شبکه های دیگر هم متصل شوید، سرعت کمک نمی کند. این دوره اصول شبکه های مسیریابی را مورد بحث قرار می دهد و ویژگی های مسیریابی را معرفی می کند که با انواع پروتکل های مسیریابی کار می کنند.


آموزش سیستم عامل Junos و پروتکل درخت Spanning

Junos OS and the Spanning Tree Protocol

شبکه ابزاری است که می تواند به رانندگی سازمان کمک کند ، پروتکل درخت پوشا ابزاری است که می تواند به رانندگی شبکه کمک کند. این دوره به شما می گوید که چگونه از آن برای ایجاد ثبات و انعطاف پذیری در شبکه کمک بگیرید.


آموزش امنیت شبکه در ارتباط با VPN های سیسکو

Securing Network Communication with Cisco VPNs

هنگامی که سازمانی VPN مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کرد ، کسی باید پیکربندی VPN را به روتر اضافه کند و این همان مکانی است که شما وارد آن می شوید ، با این حال ، مهم است که بدانید چگونه انجام می شود و اینجاست که این دوره ارائه می شود.


آموزش مبانی Firepower سیسکو

Cisco Firepower Fundamentals

با پیچیده تر شدن حملات ، در سالهای اخیر اهمیت امنیت شبکه بسیار افزایش یافته است. برای شکست این موارد ، شما به یک محصول تخصصی مانند Cisco Firepower نیاز دارید و باید بدانید که چگونه آن را پیکربندی کنید.


آموزش معماری ارتباطات امن سیسکو

Architecting Cisco Secure Communications

داده ها به کالایی با ارزش تبدیل شده اند و محافظت از آنها ضروری است ، به ویژه هنگامی که داده های شما در اینترنت رد می شوند و در اینجا محل ورود VPN است. استفاده از هر VPN کافی نیست ، زیرا انتخاب راه حل مناسب نیز بسیار مهم است.


آموزش لایه 2 امنیت در سیستم عامل Junos

Layer 2 Security in Junos OS

این دوره برای کمک به شما در شناخت چگونگی حملات از درون شبکه و کارهایی که می توان برای دفاع در برابر این حملات انجام داد هنگامی که شبکه شما سوئیچ های سری Juniper EX را اجرا می کند ، طراحی شده است.


آموزش سیستم عامل Junos و پروتکل Border Gateway

Junos OS and the Border Gateway Protocol

پروتکل Border Gateway (BGP) تنها پروتکل مسیریابی است که قادر به کنترل تعداد زیر شبکه هایی است که در اینترنت عمومی وجود دارد. این دوره اصول استفاده از BGP ، مانند سیستم های خودمختار ، ویژگی ها و نحوه پیکربندی BGP را به شما می آموزد.


آموزش شبکه سازی تونل ها در سیستم عامل Junos

Networking Tunnels in Junos OS

مهندسان شبکه به روشی برای پل ارتباطی شبکه های خصوصی در شبکه های عمومی نیاز دارند. تونل های شبکه برای این کار طراحی شده اند. این دوره اصول تونل ها ، نحوه کار آنها ، انواع تونل ها و نحوه پیکربندی آنها را در سیستم عامل Junos به شما آموزش می دهد.