Mike Woolard

مایک یک مدیر امنیت اطلاعات است که بیش از 17 سال در زمینه IT کار کرده است. یک زمینه گسترده از مرکز راهنمایی گرفته تا sysadmin ، مهندس سیستم ، شبکه ، DB و کارهای توسعه. بیشتر کارهای مایک در حال حاضر حول پنت ها و ارزیابی ریسک متمرکز هستند ، اما یک بخش جدایی ناپذیر همیشه آموزش آگاهی است. یک عضو فعال در گروه های مختلف امنیتی محلی ، مایک داوطلب است ، صحبت می کند یا در جلسات مختلف امنیت اطلاعات شرکت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش اطلاعات و امنیت سایبری GRC: کمیسیون و مدیریت تست های نفوذ

Information and Cyber Security GRC: Commission and Manage Penetration Tests

تست نفوذ یک ابزار اثبات شده در مبارزه با کسانی است که می خواهند به ما حمله کنند. این دوره به شما مراحل آماده سازی و آنچه را که در طول آزمون پنت انتظار دارید را آموزش می دهد تا بیشترین استفاده را از زمان و پول داشته باشید.


آموزش حاکمیت اطلاعات: CDPA

Information Governance: CDPA

این دوره به شما الزامات مختلف CDPA را آموزش می‌دهد که برای چه کسانی اعمال می‌شود، پیامدهای عدم انطباق و راهنمایی در مورد نحوه پیاده‌سازی.


آموزش شروع با OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) برای تست نفوذ برنامه های وب

Getting Started with OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) for Web Application Penetration Testing

OWASP Zed Attack Proxy یک روش منبع باز برای آزمایش دستی برنامه های کاربردی وب شما است. این دوره به توابع اساسی ZAP می پردازد و به شما نگاهی به روش هایی می دهد که این ابزار امکان استفاده از آسیب پذیری های برنامه وب را ممکن می کند.


آموزش شروع کار با OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) برای تست نفوذ برنامه وب

Getting Started with OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) for Web Application Penetration Testing

OWASP Zed Attack Proxy یک روش منبع باز برای آزمایش دستی برنامه های وب شما است. این دوره از توابع اساسی ZAP عبور می کند و به شما نگاهی می اندازد به روش هایی که این ابزار امکان استفاده از آسیب پذیری های برنامه های وب را امکان پذیر می کند.


آموزش جمع آوری اطلاعات با کالی لینوکس

Information Gathering with Kali Linux

این دوره همه چیز در مورد معرفی زبان آموز با بخش جمع آوری اطلاعات 01 کالی است. در مورد چند ابزار موجود در پلتفرم Kali و نحوه استفاده از آنها برای جمع آوری اطلاعات کلیدی در مورد هدف خود خواهید آموخت.


آموزش مبانی تست نفوذ برنامه وب

Web Application Penetration Testing Fundamentals

اگر شما مسئولیت ساخت یا آزمایش برنامه های وب را دارید ، آشنایی با مسائل اساسی که هکرها از آن بهره می برند کلیدی در دفاع از محصول شما و تجارت شما است. در این دوره ، شما با اصول تست قلم برنامه وب آشنا خواهید شد.


آموزش دفاع فعال با پاورشل

Active Defense with PowerShell

مهاجمان دائماً در تلاش هستند تا به سیستم شما، در شبکه های شما و اطراف داده های شما نفوذ کنند. این دوره چند کارکرد و اسکریپت را به شما آموزش می دهد که می توان از آنها برای دفاع فعالانه از یک سیستم در شبکه استفاده کرد.


آموزش شروع با OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) برای تست نفوذ برنامه های وب

Getting Started with OWASP Zed Attack Proxy (ZAP) for Web Application Penetration Testing

OWASP Zed Attack Proxy یک روش منبع باز برای آزمایش دستی برنامه های کاربردی وب شما است. این دوره به توابع اساسی ZAP می پردازد و به شما نگاهی به روش هایی می دهد که این ابزار امکان استفاده از آسیب پذیری های برنامه وب را ممکن می کند.


آموزش چارچوب امنیتی: NIST CSF

Security Framework: NIST CSF

این دوره به شما در مورد NIST CSF آموزش می دهد. کنترل‌های هسته مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌ها را ارائه می‌کنند و سطوح به شما امکان می‌دهند سطحی را که قصد اجرای کنترل‌ها را دارید تعیین کنید. همه اینها نمایه‌ای را ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد چقدر می‌توانید ایمن باشید.


آموزش حاکمیت داده: درک حریم خصوصی و امنیت داده ها

Data Governance: Understanding Data Privacy and Security

این دوره توضیح کاملی درباره نحوه گنجاندن امنیت و حریم خصوصی داده ها در برنامه حاکمیت داده است. شما چگونگی اعمال استانداردها، قوانین و مقررات جاری و نحوه رسیدگی به خطرات را بررسی خواهید کرد.


آموزش خودکار اسکن برنامه های وب با OWASP ZAP و Python

Automate Web Application Scans with OWASP ZAP and Python

این دوره افراد را با API ZAP آشنا می کند و به شما می آموزد که چگونه می توان از آن در کنار پایتون برای راه اندازی اسکن خودکار برنامه های وب استفاده کرد.


آموزش آماده سازی سازمان خود برای ISO/27001: 2013 انطباق/گواهینامه

Preparing Your Organization for ISO 27001:2013 Compliance/Certification

ISO/IEC 27001 یک استاندارد بین المللی برای امنیت اطلاعات است. شرکت های سراسر دنیا این استاندارد را اجرا می کنند تا به مشتریان نشان دهند که از سطح بالایی از امنیت برخوردار هستند. این دوره شما را در روند ...


آموزش پیاده سازی و مدیریت OWASP ZAP برای DevSecOps

Implementing and Managing OWASP ZAP for DevSecOps

این دوره به شما می آموزد که چگونه OWASP ZAP را در خط لوله DevSecOps بگنجانید، در حالی که از مزایای این راه اندازی خودکار و چگونگی به دست آوردن نتایج به شیوه ای سازنده برای اقدام در مورد آن استفاده می کنید.


آموزش توابع و کتابخانه های پایتون برای امنیت سایبری

Python Functions and Libraries for Cybersecurity

پایتون یک ابزار بسیار قدرتمند برای صنعت امنیت اطلاعات است. این دوره به شما بسته های اولیه، کتابخانه ها، توابع و روش هایی را که در بقیه سری های پایتون امنیت اطلاعات استفاده خواهد شد، آموزش می دهد.