Keith Watson

کیت واتسون از سال 1997 یک متخصص امنیت اطلاعات بوده است. او به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار برای ابزارهای امنیتی شروع به کار کرد و به عنوان مدیر محصول برای امنیت سیستم عامل ، یک مشاور ، یک محقق امنیت ، یک معمار امنیت سازمانی ، یک رهبر تیم به نقش های پیشرفته تری مشغول شد. ، و یک مشاور مطمئن برای خدمات مدیریت تهدید. کیت دارای مدرک علوم کامپیوتر و MBA است. همچنین دارای گواهینامه های CISSP-ISSAP ، CISA و سایر موارد است.
دوره های این مدرس:

آموزش Metasploit: شروع کار

Metasploit: Getting Started

تست نفوذ یک روش هیجان انگیز برای ترکیب ذهنیت مهاجم با ابزارهای مورد نیاز برای شناسایی مشکلات امنیتی است. این دوره اصول تست Metasploit Framework را برای آزمایش و بهره برداری از سیستم های آسیب پذیر به شما می آموزد.


آموزش شناسایی با شدان

Reconnaissance with Shodan

Shodan یک موتور جستجو است که به طور مداوم اینترنت را اسکن می کند و دستگاه های متصل به اینترنت را شناسایی می کند و می تواند برای برنامه ریزی عملیات تیم قرمز در آینده مورد استفاده قرار گیرد. در این دوره با استفاده از Shodan Reconnaissance را یاد خواهید گرفت.


آموزش مقدمه ای بر امنیت اطلاعات

Introduction to Information Security

اگر در زمینه امنیت سایبری تازه وارد هستید یا می خواهید شروع به کار کنید ، این دوره به درک امنیت اطلاعات برای سازمان ها کمک می کند. این مقاله نحوه محافظت سازمانها از دارایی ها ، راهنمایی ، ارزیابی و مدیریت برنامه های امنیت اطلاعات را در بر می گیرد.


آموزش تست نفوذ: تصویر بزرگ

Penetration Testing: The Big Picture

تست نفوذ خدمات مشاوره ای بسیار مورد جستجو و مجموعه مهارت های حرفه ای مورد نیاز امنیت اطلاعات است. این دوره تست نفوذ را تعریف می کند و نقش آن را در متن برنامه مدیریت امنیت برجسته می کند.


آموزش مقدمه ای بر تست نفوذ با استفاده از Metasploit

Introduction to Penetration Testing Using Metasploit

Metasploit ابزاری اساسی در زرادخانه تست نفوذ است. این دوره اصول استفاده از Metasploit Framework را برای یافتن و تأیید آسیب پذیری در سیستم های شما آموزش می دهد.


آموزش اسکریپت برای امنیت با Bash

Scripting for Security with Bash

Bash پوسته پروژه گنو برای اجرای فرمان، اسکریپت نویسی و اتوماسیون است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از دستورات Bash و Linux برای مدیریت امنیت استفاده کنید.


آموزش شناسایی با پای عنکبوتی

Reconnaissance with Spiderfoot

Spiderfoot یک پلت فرم اتوماسیون برای اطلاعات منبع باز است و می توان از آن برای برنامه ریزی عملیات تیم قرمز استفاده کرد. در این دوره، شناسایی با استفاده از پای عنکبوتی را خواهید آموخت.