Mat Warger

Mat Warger یک مشاور ارشد نرم افزار در کانزاس سیتی است. او از یادگیری مفاهیم جدید لذت می برد و طی دهه گذشته از این کنجکاوی در موقعیت های مختلف از استارتاپ ها تا بنگاه های اقتصادی استفاده کرده است. او یکی از سازمان دهندگان گروه جلسات JavaScript KC و سازمان دهنده گروه ملاقات های GraphQLKC است. او را می توان یافت که در طیف گسترده ای از زبانها و سیستم عاملها ، از جمله React ، TypeScript ، GraphQL و cloud ، در حال تعقیب جدیدترین و (گاهی) بزرگترین است. پیدا کردن او در یک کنفرانس در نزدیکی شما و یا در توییترmwarger.
دوره های این مدرس:

آموزش امن کردن یک GraphQL API با Apollo

Securing a GraphQL API with Apollo

یک API امن قسمت مهمی در توسعه برنامه های وب است و با GraphQL تفاوتی ندارد. این دوره به شما یاد می دهد که API و کلاینت های امن Apollo و همچنین نحوه محافظت در برابر س complexالات پیچیده را به شما آموزش دهد.


آموزش ساخت اپلیکیشن های React با TypeScript

Building React Apps with TypeScript

TypeScript برنامه‌های React را قادر می‌سازد با باگ‌های کمتری با شناسایی آنها در زمان کامپایل به جای زمان اجرا، توسعه داده شوند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر از TypeScript برای ایجاد برنامه های کاربردی وب قوی استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های React Native با Redux و GraphQL

Building React Native Apps with Redux and GraphQL

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های React Native را با استفاده از Redux و GraphQL برای مدیریت کارآمد حالت و واکشی داده بسازید.