Shoaib Arshad

شعیبی یک کارشناس ارشد امنیت سایبری است که هم اکنون در عربستان سعودی مستقر است. وی بیش از یک دهه تجربه در حوزه امنیت اطلاعات دارد و در نقش های مختلفی مانند مهندس امنیت ، پنتستر ، پزشکی قانونی ، کنترل کننده حادثه ، حسابرس IT و همچنین به عنوان مشاور امنیت سایبری کار کرده است. گواهینامه های وی شامل GCCC ، GCFE و Lead Auditor برای ISO - 27001/22301/20000 است. وی همچنین عضو هیئت مشاوره GIAC است. شعیبی علاقه زیادی به تدریس دارد و در به اشتراک گذاشتن دانش خود با راهنمایی دانشجویان و کارآموزان ارزش زیادی دارد. شعیب وقتی کار نمی کند دوست دارد که با همسر و پسرش وقت بگذارد. او همچنین یک موتورسوار مشتاق است.
دوره های این مدرس:

آموزش Cyber Security Careers for IT Professionals

Cyber Security Careers for IT Professionals

ادامه کار در امنیت سایبری گام بعدی برای پیشرفت شغل فناوری شماست. در اینجا ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از مهارت های قابل انتقال خود از IT و تسطیح مهارت های امنیت سایبری خود ، از IT به سمت امنیت سایبر گذار شوید.


آموزش پزشکی قانونی دیجیتال: شروع کار

Digital Forensics: Getting Started

پزشکی قانونی دیجیتال به فرآیند بازیابی و بررسی مصنوعات دیجیتالی مربوط به جرایم اینترنتی گفته می شود. این دوره اصول درستکاری شواهد ، کسب ، معاینه و تجزیه و تحلیل را به شما می آموزد تا در نهایت یک جدول زمانی پزشکی قانونی ایجاد کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم عامل با RegRipper

OS Analysis with RegRipper

RegRipper یک برنامه منبع باز برای استخراج ، همبستگی و نمایش اطلاعات خاص از پرونده های کندو رجیستری ویندوز است. در این دوره ، شما می آموزید که با استفاده از RegRipper ، فعالیت دشمن را در یک میزبان ویندوز شناسایی کنید.