Elias Fofanov

الیاس کار خود را به عنوان دانشجوی تحصیلات تکمیلی شرکت کننده در مسابقه Microsoft ImagineCup آغاز کرد. او از سال 2003 با پلتفرم .NET کار می کند. الیاس نزدیک به 7 سال است که به طور حرفه ای نرم افزار را طراحی و پیاده سازی می کند ، اساسا بر اساس پلت فرم .NET. او علاقه زیادی به ساخت برنامه های کاربردی غنی و قدرتمند با استفاده از فن آوری های مدرن دارد. الیاس یک متخصص مجاز در برنامه های ویندوز و برنامه های ارتباطی سرویس توسط مایکروسافت است و او هماهنگ کننده سابق گروه کاربری MskDotNet در مسکو است. یک سخنران عمومی در نشست ها و کنفرانس ها. "اگر کار باشد ، سعی می کنیم کمتر کار کنیم. اگر هنر است ، سعی می کنیم کارهای بیشتری انجام دهیم." - ست گودین.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - ایجاد توابع

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Creating Functions

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از توابع، قابلیت نگهداری کد PL/SQL را بهبود بخشید. نحوه ایجاد، مدیریت و حذف آنها را یاد خواهید گرفت. شما توابع زیادی را در عمل می نویسید، بنابراین تمام ویژگی های مربوط به توابع را خواهید دید.


آموزش اصول سلنیوم 4 با پایتون

Selenium 4 Fundamentals with Python

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Selenium IDE و Selenium WebDriver برای ایجاد کد قابل نگهداری که کارهای روتین را خودکار می کند، داده ها را از صفحات وب حذف می کند یا یک برنامه وب را آزمایش می کند، استفاده کنید.


آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - رسیدگی به استثناها

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Handling Exceptions

این دوره به شما می آموزد که چه استثناهایی در Oracle DBMS وجود دارد، چگونه استثناهای از پیش تعریف شده و غیر از پیش تعریف شده را مدیریت کنید و چگونه آنها را برای محافظت از منطق تجاری افزایش دهید. بخش استثنائات را در آزمون گواهینامه 1Z0-149 پوشش می دهد.


آموزش مدیر جنگو

Django Admin

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Django Admin ، یكی از قدرتمندترین م Djلفه های جنگو استفاده كنید كه راهی مفید برای مدیریت سایت شما فراهم می كند. شما می آموزید که چگونه از طریق Views ، Templates و Actions ، شکل ظاهری و مدیر Admin را کاملاً شخصی سازی کنید.