James Bannan

جیمز بانان مشاور مستقر در ملبورن ، استرالیا است. وی بیش از 18 سال در صنعت IT کار کرده و در نقش های مختلفی از مرکز خدمات گرفته تا مدیریت سیستم ها و اکنون به عنوان مشاور کار کرده است. او یک نویسنده منتشر شده است ، و مقالات زیادی را برای انتشارات چاپی و آنلاین و همچنین کتابی در مورد مدیر مرکز پیکربندی سیستم نوشته است. جیمز یک سخنران عمومی باتجربه است و هشت سال متوالی جایزه ارزشمندترین حرفه ای (MVP) را از مایکروسافت دریافت کرد. او در تمام جنبه های فن آوری مایکروسافت از محاسبات کاربر نهایی گرفته تا مراکز داده داخلی کار کرده است ، اما اکنون تمام وقت خود را صرف کار با Microsoft Azure ، استقرار و اتوماسیون راه حل برای مشتریان در طیف وسیعی از صنایع از دولت و خرده فروشی تا آموزش عالی می کند. . جیمز وقتی تمرکز خود را روی فناوری اطلاعات نگذارد ، از موسیقی و کتاب خواندن لذت می برد ، تا آنجا که ممکن است با همسر و دو دخترش می گذرد و سگ خانوادگی لکسی را به ساحل می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر حاکمیت لاجوردی مایکروسافت

Mastering Microsoft Azure Governance

سرعت و چابکی که یک سیستم عامل ابری می تواند برای تجارت شما به همراه داشته باشد نیز می تواند به راحتی منجر به عدم نظارت شود. این دوره به شما نشان می دهد حاکمیت در Microsoft Azure چگونه است و چگونه می توان آن را معماری و پیاده سازی کرد.


آموزش Microsoft Azure AI Engineer: استقرار AI Solutions در Microsoft Azure

Microsoft Azure AI Engineer: Deploying AI Solutions in Microsoft Azure

استقرار و پیکربندی راه حل های هوش مصنوعی در Microsoft Azure برای پشتیبانی از نتایج کسب و کار ، نیاز به دانش عمیق در مورد دامنه خدمات و گزینه های موجود در Azure و همچنین دانش بنیادی از راه حل AI دارد.


آموزش بهینه سازی استراتژی مصرف در Microsoft Azure

Optimizing Consumption Strategy in Microsoft Azure

یک مهندس Microsoft Azure Solutions Architect باید بتواند تعادل بین مصرف و عملکرد را ایجاد کند ، در حالی که بر ذی نفعان اصلی کسب و کار تمرکز دارد و این مهارت هایی است که شما در این دوره فرا خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با روان سرآشپز

Getting Started with Chef Fluency

استفاده از Chef برای تعریف و پیکربندی سیستم های شما مستلزم درک درستی از امکان و همچنین ابزاری است که در اختیار دارید. در این دوره ، شما با اصول توسعه راه حل های مدیریت پیکربندی با Chef آشنا می شوید.


آموزش تسلط بر معماری Microsoft Azure Resource Manager

Mastering Microsoft Azure Resource Manager Architecture

این دوره به شما ماهیت بنیادی Azure Resource Manager و چگونگی ترجمه این دانش را به معماری راه حل های ساختاریافته که برای برآوردن نیازهای تجاری خاص طراحی شده اند، آموزش می دهد.


آموزش برنامه ریزی و نصب سرآشپز

Planning and Installing Chef

Chef یک پلت فرم قوی و بسیار مقیاس پذیر برای تهیه و پیکربندی زیرساخت است. این دوره شما را از طریق تهیه سرور Chef و استفاده از آن برای پیکربندی سرورهای کلاینت ویندوز و لینوکس راهنمایی می کند.


آموزش با کتاب آشپزی سرآشپز کارآمد شوید

Getting Productive with Chef Cookbooks

با تکیه بر درس های آموخته شده در برنامه ریزی و نصب سرآشپز، این دوره به بررسی ایجاد کتاب های آشپزی آشپز در عمق بسیار بیشتر و همچنین استفاده از ابزارهای توسعه برای خودکارسازی تست کتاب آشپزی قبل از استقرار کد نهایی در تولید می پردازد.


آموزش ایجاد کتاب آشپزی محلی آشپز در Linux

Developing Local Chef Cookbooks on Linux

تهیه کتاب های آشپزی سرآشپز به درک بسیاری از ابزارهایی که از طریق Chef Workstation در دسترس شما هستند نیاز دارد. این دوره از نسخه های نمایشی عملی برای کشف گزینه های موجود برای توسعه راه حل های کتاب آشپزی برای لینوکس استفاده می کند.


آموزش مدیریت مدیر سیستم پیکربندی مرکز سیستم (SCCM)

Administering System Center Configuration Manager (SCCM)

System Center Configuration Manager (ConfigMgr) بستر استاندارد صنعت برای استقرار و مدیریت ویندوز است. این دوره پایه خوبی برای مدیریت جدیدترین نسخه های ConfigMgr و Windows 10 برای شما فراهم می کند.


آموزش مبانی معماری ابر

Foundations for Cloud Architecture

به استفاده از رایانش ابری نگاه می کنید؟ این دوره به شما درمورد درک رایانش ابری - اینکه این چیست ، چه کاری می تواند برای شما انجام دهد و همچنین چگونه می توان آن را برای بهترین نتیجه معماری کرد - به شما می آموزد.


آموزش انتخاب خدمات و ویژگی های مناسب Microsoft Azure

Choosing the Appropriate Microsoft Azure Services and Features

این دوره زمینه را برای درک خدمات مختلف Azure فراهم می کند که برای فعال کردن و پشتیبانی از راه حل های هوش مصنوعی و نحوه نقشه برداری از نیازهای تجاری برای دستیابی به توصیه های مناسب برای تیم داده خود فراهم است.


آموزش ایجاد کتاب آشپزی محلی آشپز در ویندوز

Developing Local Chef Cookbooks on Windows

تهیه کتاب های آشپزی سرآشپز به درک بسیاری از ابزارهایی که از طریق Chef Workstation در دسترس شما هستند نیاز دارد. این دوره از نسخه های نمایشی عملی برای کشف گزینه های موجود برای توسعه راه حل های کتاب آشپزی برای ویندوز استفاده می کند.


آموزش تسلط بر مدیر منابع Microsoft Azure

Mastering Microsoft Azure Resource Manager

Azure Resource Manager (یا ARM) جدیدترین بستر برای استقرار و مدیریت منابع PaaS و IaaS در Microsoft Azure است. این دوره به شما دانش و ابزارهایی می دهد تا با زیرساخت ها و خدمات ARM بلافاصله سازنده شوید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: زیرساخت خدمات Azure Kubernetes را مدیریت کنید

Microsoft Azure DevOps Engineer: Manage Azure Kubernetes Services Infrastructure

استقرار و مدیریت سرویس Azure Kubernetes (AKS) نیاز به برنامه ریزی دقیق و درک دقیق نحوه تعامل AKS با سیستم عامل Azure دارد. این دوره شما را از طریق تمام گزینه ها و روند تصمیم گیری برای مدیریت محیط های AKS هدایت می کند.


آموزش Azure Resource Manager Deep Dive

Azure Resource Manager Deep Dive

Azure Resource Manager یا (ARM) جدیدترین پلتفرم برای استقرار و مدیریت منابع PaaS و IaaS در Microsoft Azure است. این دوره به شما دانش و ابزارهایی را می دهد تا فوراً با زیرساخت ها و خدمات ARM کارآمد شوید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: زیرساخت های Azure Pipelines را پیاده سازی و مدیریت کنید

Microsoft Azure DevOps Engineer: Implement and Manage Azure Pipelines Infrastructure

Azure DevOps از طیف وسیعی از فناوری ها پشتیبانی می کند تا شما را قادر به اجرای کارهای Azure Pipelines کند. این دوره شما را از طریق گزینه های مختلف و روند تصمیم گیری راهنمایی می کند و شما را قادر می سازد راه حل های زنده را با استفاده از خطوط لوله Azure مستقر کنید.