Kamran Ayub

کامران ایوب یک تکنسین متخصص در ساخت راه حل های کاملاً پشته با تمرکز بر فناوری وب مدرن و معماری بومی ابر است. وی بیش از 8 سال با استفاده از مجموعه گسترده ای از فن آوری ها ، برای اجرای برنامه های تجاری با مشتری و خط مشی تجاری شرکتهای Fortune 500 صرف کرده است. او تلاش می کند تا تجربه های کاربر بی عیب و نقص ساخته شده با استفاده از روش های جامد کیفیت نرم افزار مانند آزمایش ، مقیاس پذیری و قابلیت نگهداری را طراحی کند. کامران عاشق به اشتراک گذاشتن آنچه می داند و به طور منظم در کنفرانس های منطقه ای و گروه های کاربر ، از جمله NDC MN و Midwest.js ، ارائه می دهد. او به حفظ موتور بازی متن باز Excalibur.js کمک می کند ، برنامه سازمان بازی های ویدیویی را اجرا می کند ، آهنگهای من را ردیابی کنید ، در توسعه بازی سر و صدا می کند و در منبع باز فعال است.
دوره های این مدرس:

آموزش همکاری در یک پروژه منبع باز در GitHub

Contributing to an Open Source Project on GitHub

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با یک مشارکت دهنده موثر در یک پروژه منبع باز شرکت کنید. شما خواهید فهمید که چگونه می توانید خودتان را به خدمت بگیرید ، تیم را درگیر کنید ، با دیگران کار کنید و در حالات واقعی بروید.


آموزش React 18 Debugging Playbook

React 18 Debugging Playbook

آیا دوست دارید زمان کمتری را برای رفع اشکال کد React صرف کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از React Developer Tools به سرعت مشکلات رایج را تشخیص دهید تا بتوانید زمان بیشتری را برای نوشتن برنامه خود صرف کنید.


آموزش آزمایش برنامه های وب پیشرفته

Testing Progressive Web Apps

برنامه های وب پیشرفته (PWA) تجربیات جذاب محلی را به کاربران ارائه می دهند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای اتوماسیون و خدمات آزمایش مبتنی بر ابر ، یک برنامه آزمایشی برای برنامه Progressive Web خود اجرا کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: پیاده سازی CDN ها برای ذخیره سازی

Microsoft Azure Developer: Implementing CDNs for Storage

بیاموزید که چگونه Azure CDN را برای ارائه کارآمد مطالب از Azure Blob Service با حساب های ذخیره سازی عمومی و خصوصی استفاده کنید.


آموزش RavenDB 4: شروع کار

RavenDB 4: Getting Started

RavenDB شما را قادر می سازد تا برنامه های NoSQL مقیاس پذیر و با کارایی بالا ایجاد کنید. این دوره اصول RavenDB را شامل می شود ، از جمله ویژگی هایی که ارائه می دهد ، استفاده با NET ، پرس و جو و فهرست سازی و مدیریت با استفاده از رابط قدرتمند Studio.


آموزش Microsoft Azure Developer: پیکربندی دسترسی CORS برای ذخیره سازی

Microsoft Azure Developer: Configuring CORS Access for Storage

بیاموزید که چگونه CORS به شما امکان می دهد درخواستهای متقابل برای خدمات Azure Storage را محدود کرده و نحوه استفاده از تنظیمات خودکار با استفاده از SDK ها و ابزارهای مختلف Azure را به صورت خودکار تنظیم کنید.


آموزش React Performance Playbook

React Performance Playbook

برنامه Slow React با کاربران ناراضی؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه به سرعت ممیزی، تشخیص و حل مشکلات رایج عملکرد در برنامه های React را انجام دهید تا بتوانید آنها را کارآمدتر طراحی کنید و در نهایت یک تجربه کاربر واقعی بهینه سازی شده را ارائه دهید.


آموزش ایجاد پلاگین، تم و استارتر با GatsbyJS 3: Playbook

Creating Plugins, Themes, and Starters with GatsbyJS 3: Playbook

معماری انعطاف پذیر GatsbyJS به شما امکان می دهد رفتار آن را عمیقاً گسترش دهید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پلاگین ها، تم ها و قالب های شروع سفارشی ایجاد کنید که سفارشی سازی و استفاده مجدد از کد گتسبی را در چندین پروژه آسان تر می کند.