Robert Lindley

من از روزی که برای اولین بار در مقابل Tandy نشسته ام عاشق فناوری و تمام امکاناتی هستم که فناوری فراهم می کند. این رابطه ای است که بیش از 20 سال است که ادامه می یابد. من نمی توانم حرفه ای بهتر از توسعه دهنده ایجاد نرم افزار و خدماتی را تصور کنم که توانایی تأثیرگذاری همزمان بر زندگی میلیون ها نفر را داشته باشد.
دوره های این مدرس:

آموزش راه اندازی عملکردهای Lambda از دستگاه های ساده با AWS IoT 1 کلیک کنید

Triggering Lambda Functions from Simple Devices with AWS IoT 1-Click

یادگیری مفاهیم اساسی نحوه ایجاد ، مدیریت و نظارت بر پروژه های 1 کلیک AWS IoT شامل دستگاه های 1 کلیک روی صفحه از جمله دکمه Enterprise AWS و نحوه استفاده از SDK JavaScript AWS برای مدیریت دستگاه های 1 کلیک است.


آموزش مدیریت رویداد در جی کوئری

Event Handling in jQuery

این دوره به شما اصول برنامه نویسی رویداد محور با جی کوئری را آموزش می دهد. بایدها و نبایدهای ایجاد رویداد، مدیریت رویدادها و نحوه سفارشی کردن رویدادهای jQuery را بر اساس نیازهای خود خواهید آموخت.


آموزش استقرار Microsoft Azure Synapse Analytics و Azure SQL Database

Deploying Microsoft Azure Synapse Analytics and Azure SQL Database

در دنیای چابک ، استفاده از همان رویکردهای تکاملی در پایگاه داده که در برنامه اعمال می شود ، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. این دوره با استفاده از Azure DevOps برای ایجاد استقرار پایگاه داده چابک ، یک روش چابک به پایگاه داده ها می آورد.


آموزش Microsoft Azure Developer: عیب یابی با استفاده از Microsoft Azure Portal

Microsoft Azure Developer: Troubleshooting Using Microsoft Azure Portal

Microsoft Azure Dashboards و Application Insights می توانند به شما کمک کنند تا با قرار دادن معیارهای بینش و تجزیه و تحلیل های بی درنگ در داشبورد خود ، استراتژی هایی را برای نظارت بر برنامه ها و خدمات قوی ارائه دهید.