Marcin Hoppe

مارچین هاپ یک مدیر ارشد مهندسی در تیم امنیت محصول در Auth0 ، یک بستر هویت برای سازندگان برنامه است. او علاقه زیادی به ساخت برنامه های امن Node.js و ارتقا best بهترین شیوه های امنیتی در جامعه JavaScript دارد. مارچین همچنین عضو کارگروه امنیت اکوسیستم Node.js تحت بنیاد OpenJS است که در آنجا کار وی معطوف به اجرای برنامه Bounty اشکال برای بسته های شخص ثالث Node.js است. در حال حاضر مارچین به عنوان عضوی از بنیاد امنیت منبع آزاد به شدت درگیر تلاش برای بهبود روشهای افشای آسیب پذیری در جامعه منبع باز است.
دوره های این مدرس:

آموزش امنیت جاوا اسکریپت: بهترین روش ها

JavaScript Security: Best Practices

با نحوه نوشتن کد جاوا اسکریپت ایمن تر آشنا شوید. این دوره به شما می آموزد که چگونه آسیب پذیری های ناشی از مسائل منحصر به فرد JavaScript مانند آلودگی نمونه اولیه ، اشکالات تایپ پویا و حملات تزریق کد را پیدا کنید ، رفع و جلوگیری کنید.


آموزش امنیت پروژه GitHub شما

Securing Your GitHub Project

GitHub محبوب ترین پلتفرم برای توسعه دهندگان منبع باز است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید دسترسی به پروژه GitHub خود را ایمن کنید ، از داده های حساس محافظت کنید ، آسیب پذیری ها را سریع شناسایی کنید و رفع مشکلات امنیتی را منتشر کنید.


آموزش React 17 Security: بهترین روش ها

React 17 Security: Best Practices

برنامه های React اغلب برای ارائه تجربه لذت بخشی به کاربران ساخته می شوند، اما پیچیدگی حاصل می تواند منجر به مشکلات امنیتی شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد رابط کاربری خود را سخت تر کنید و از حملات علیه مؤلفه های React جلوگیری کنید.