Buddhini Samarakkody

مهندس جاوا، نویسنده، مربی
بودینی ساماراککودی یک مهندس، نویسنده و مدرس جاوا است.

بودینی یک متخصص ارشد نرم افزار است که مشتاق یادگیری مداوم و کاوش فناوری جدید است و به دنبال کار چالش برانگیز و فرصت هایی برای یادگیری و توسعه است. او 15 سال تجربه کار برای چندین شرکت نرم افزاری چند ملیتی در ساخت نرم افزارهای پیشرو در بازار برای پایگاه مشتریان در سراسر جهان دارد. بودینی دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه متروپولیتن لندن است.
دوره های این مدرس:

آموزش جاکارتا EE: ساخت اولین برنامه شما

Jakarta EE: Building Your First Application

یاد بگیرید که چگونه از Jakarta EE برای شروع سریع ساخت یک برنامه سازمانی استفاده کنید.


آموزش جاوا پیشرفته: موضوعات

Advanced Java: Threads

بیاموزید که رشته های جاوا چیست، چگونه آنها را در برنامه جاوا خود پیاده سازی کنید، و چگونه آن را اجرا کنید، مکث کنید، قطع کنید، و یک رشته را برای یک رشته دیگر منتظر کنید.


آموزش Apache API Integration in Java Fundamentals

Apache API Integration in Java Fundamentals

PDFBox و POI پیشرو API های جاوا منبع آزاد Apache برای کار با اسناد PDF و اسناد مایکروسافت هستند. این دوره به شما نحوه استفاده از Apache API ها با PDF و اسناد مایکروسافت را در برنامه جاوا از هر مقیاس آموزش می دهد.


آموزش پرس و جو از داده ها با استفاده از نقشه کاهش در MongoDB

Querying Data Using Map-reduce in MongoDB

MongoDB’s Map-შემცი به عنوان گزینه شماره یک برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، قدرتمند است. با ایجاد نقشه متنوع و کاهش توابع در JavaScript ، در مورد متراکم کردن حجم زیادی از داده های سند به مجموعه کوچکی از نتایج جمع شده ، اطلاعات کسب کنید.


آموزش جاوای پیشرفته: موضوعات و همزمانی

Advanced Java: Threads and Concurrency


آموزش خدمات وب جاکارتا

Jakarta Web Services

با نحوه استفاده از خدمات وب جاکارتا برای ساخت، تنظیم دقیق و اجرای RESTful API آشنا شوید.


آموزش چارچوب بهار: زبان بیان بهار (SpEL)

Spring Framework: Spring Expression Language (SpEL)

این دوره توسعه دهندگان باتجربه را راهنمایی می کند تا از قدرت SpEL برای پرس و جو و دستکاری نمودار شی/شی در زمان اجرا استفاده کنند و این امکان را می دهد که مقادیر یا اشیا را به سایر لوبیاها تزریق کنید.


آموزش Jakarta Faces 4: The Big Picture

Jakarta Faces 4: The Big Picture

Jakarta Faces یک چارچوب به خوبی تثبیت شده برای ایجاد رابط های کاربری مبتنی بر مؤلفه برای برنامه های کاربردی وب جاوا است. این دوره به شما فرصتی می دهد تا در سطح بالایی با فناوری چهره های جاکارتا آشنا شوید.


آموزش NetBeans IDE 13 Fundamentals

NetBeans IDE 13 Fundamentals

این دوره به شما کمک می کند تا سرعت خود را افزایش دهید و به سرعت شروع به کمک به تیم توسعه خود به روش های مختلف از جمله کدنویسی، آزمایش، اشکال زدایی، بازآفرینی و کنترل نسخه کنید.