Monika Khanna

مونیکا برای تولید تجارت بهتر و تبدیل شدن به رهبران بازار ، جریان ها/سیستم های طراحی را برای محصولات ایجاد می کند. او از داده ها برای ایجاد محصولات دیجیتالی پیش بینی کننده هوشمند استفاده می کند که نیازهای کاربران/مصرف کنندگان را برآورده می کند. او فردی کوشا است که به همدلی به عنوان ارزش اصلی طراحی اعتقاد دارد. او معتقد به اشتراک دانش از طریق کنفرانس ها ، گردهمایی ها ، وبلاگ ها و غیره است. تجربه منحصر به فرد او در کار مستقیم با مدیران عامل ، رهبری در سطح اجرایی و سرمایه گذاران است. او ادراکات ، مدلهای ذهنی ، احساسات ، رفتار ، نیازها و ایجاد تجربه و مارک روانشناختی کاربران را تجزیه و تحلیل می کند. او ترکیبی از مهارت ها و تجربه را برای نشان دادن مهارت طراحی دارد. او به طراحی داده محور برای اندازه گیری رفتار کاربر و یافتن پاسخ آنچه اتفاق می افتد با طراحی یک بار انجام شده همراه با اندازه گیری تحقیق کیفی معتقد است ، که به یافتن پاسخ چرایی چنین اتفاقی کمک می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش چرخش شغلی خود به تجربه کاربری

Pivoting Your Career to User Experience


آموزش طراحی دستیاران دیجیتال: تصویر بزرگ

Designing Digital Assistants: The Big Picture

با سیستم طوری صحبت کنید که انگار دارید با کسی که می شناسید صحبت می کنید! اگر کنجکاو هستید که اصول نوشتن و طراحی دستیار دیجیتال را بدانید، در جای درستی هستید. این دوره به شما یاد می دهد که یک تجربه مکالمه محور طراحی کنید.


آموزش هدف قرار دادن سهامداران

Targeting Stakeholders

باز کردن عنصر ضروری ایجاد یک محصول موفق که ریشه در استراتژی دارد. این دوره یک تقاطع کامل از ذینفعان و مشتریان را برای درک نیازها و نگرانی های این گروه ها با ارتباط موثر آموزش می دهد.